Educación Primaria

POR UN ENTROIDO SEGURO

Día da Educación Física na rúa

Con motivo do Día da EF na rúa e grazas a organización da Agrupación de Deporte Escolar da Estrada, o martes 16 de abril o alumnado de 5º e 6º de EP realizou diversos xogos deportivos no pobo para darlle visibilidade a importancia da realización de actividade física en idade escolar.

Cada centro tiña unha zona asignada, o CEIP Manuel Villar Paramá estivo na praza do Concello compartindo a xornada e as diversas actividades co alumnado do CEIP Cabada Vázquez. Grazas compañeiros/as.

Ao rematar todos os centros educativos participantes reunímonos diante do Concello para por fin á xornada.

CAMPIONATO ZONAL CAMPO A TRAVÉS

Lecciones de deportividad

Onte, 11 de outubro, o noso alumnado de 2º a 6º de primaria participou no campionato zonal de campo a través.

Parabéns a Celia, a Irene e a Valentina pola medalla e  diplomas!

- Faro de Vigo.

- La Voz de Galicia.

- Galería de fotos.

REUNIÓNS TITORÍAS SETEMBRO

Reunión con las familias – IES Puerta de la Serena

Nesta táboa deixámosvos a organización das reunións informativas de principio de curso entre as familias e o profesorado titor:

REUNIÓNS TITORÍAS SETEMBRO
DATA HORA CURSO AULA
Martes 19/09/23
16:00 h
17:30 h

Martes 26/09/22

16:00 h

LISTAS DE MATERIAL 22/23

Donación de útiles escolares para niños de escasos recursos | Enero -  Febrero 2020 | Guatemala.com

As listaxes de material escolar irán aparecendo aquí conforme vaian estando dispoñibles. Ademais, o primeiro día de clase, o 8 de setembro, cada titor/a entregaralle ao seu alumnado unha lista impresa do material necesario no curso.

Lista material
Lista material INGLÉS

3º: Un caderno pequeno de grampas de pauta ancha e con marxe e unha carpeta para gardar fichas.

5º:

• OPEN UP ACTIVITY BOOK

ISBN 9780194072977

• Un caderno e unha carpeta (serven os do ano pasado)

6º: Unha carpeta clasificadora para fichas e un caderno.

E-DIXGAL

Webs de Interés. | Colegio Juan Ramón Jiménez

Como xa sabedes, o noso centro ofrece unha educación completamente dixital para as aulas de 5º e 6º de primaria desde o curso 20/21 a través do programa E-Dixgal.

No seguinte folleto tedes máis información sobre o proxecto:

- Folleto informativo E-Dixgal.

Tamén podedes consultar a web da Consellería:

- Espazo Abalar.

Flores a Rosalía

FLORES A ROSALÍA

Como homenaxe a Rosalía de Castro os nenos e nenas do Villar Paramá fixemos estas bonitas flores!