8 M

Velaquí o traballo de 6° de primaria para conmemorar hoxe, 8 de marzo, o Día da Muller.

ORLA 6º

Un ano máis, outra promoción deixa o noso centro. Esperamos que lles vaia moi ben nesta nova andaina que agora comezan.

Despedímonos aquí da clase de 6º de primaria con esta orla, que veredes mellor premendo na imaxe.

Agardamos que nos visiten pronto. Moita sorte e ata sempre!

3ª XORNADA EXCURSIÓN AO GROVE 6º PRIMARIA

IMG-20230524-WA0056.jpg

Terceiro e último día de excursión final de curso.

Tocou snorkel na praia da Mexilloeira pola mañá e tirolina e percorrido aéreo pola tarde. E, para despedirse... escalada.

- Fotos.

2ª XORNADA EXCURSIÓN 6º

IMG-20230523-WA0018.jpg

Na xornada de hoxe continúa o bo tempo.

Pola mañá gozaron de xogos na praia de Raeiros e dun paseo polas rochas para explicar e observar o ecosistema mariño da contorna.

Xa pola tarde, practicaron caiac de mar na praia da Mexilloeira. Aínda que o vento complicaba a remada, demostraron ser uns bos piragüistas.

Como vedes, seguen aproveitando ao máximo a súa estancia no Grove.

- Fotos.

ORLA 6º

A PIZZA DE 6º CHEGA AOS XORNAIS

¿Qué hacer en las comarcas?

A celebración do Día da Pizza en 6º de primaria recóllese na prensa do Deza:

- La Voz de Galicia.

Día da Pizza

Hoxe é o día mundial da PIZZA!

E como non, o noso colexio quixo celebralo. Os alumnos e alumnas de 6º buscaron unha receita, escribírona, votárona e a gañadora foi a que elaboraron, e por suposto, comérona.

- La Voz de Galicia.