Saídas

SUSPENDIDA A XORNADA DE ATLETISMO EN CUNTIS

Resultado de imagen de gifs atletismo

Queda suspendida ata novo aviso a xornada de atletismo do proxecto XOGADE na que ía participar o alumnado de 4º e 5º de primaria o mércores 18 de marzo.

SAÍDA AO AUDITORIO DE GALICIA E AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL

IMG_20200304_115213.jpg

O alumnado de infantil a 3º de primaria desprazouse ata Santiago de Compostela para asistir ao concerto didáctico "De aquí para alá", de Lydia Botana, e visitar o Museo de Historia Natural, coa súa magnífica exposición de minerais e de animais disecados.

Visitade a Galería para ver as fotos.

- Faro de Vigo Deza.

DÍA DE ROSALÍA

O xoves 27 de febreiro tivo lugar no Teatro Principal da Estrada un recital escolar para celebrar o Dia de Rosalía. Alí estiveron, representando o noso centro, as alumnas Helena Castaño Pazos e Manuela Rey Serrano, as que vemos neste vídeo da súa actuación.

CROSS EN CASTRELOS

O día 1 de febreiro, no parque de Castrelos de Vigo, Sara Neira López participou representando ao noso centro na categoría benxamín feminino no campionato provincial de campo a través do programa XOGADE.

Aquí vedes o momento da saída.

CAMPIONATO PROVINCIAL CAMPO A TRAVÉS

Resultado de imagen de gif dibujo corredores

Sara Neira López e Celia Castaño Pazos clasificáronse na categoría benxamín feminino para o campionato provincial de campo a través do programa XOGADE que se celebrará o día 1 de febreiro no parque de Castrelos en Vigo.

- Clasificados no campionato provincial de campo a través.

- Normativa campionato provincial Castrelos.

SABOREA A ESTRADA

REPORTAXE NA TVG "SABOREA A ESTRADA"

Na seguinte ligazón poderedes acceder ao programa Fun polo aire da TVG no que se da conta da visita que o alumnado de 5º e 6º de primaria do noso centro fixo ao Novo Mercado da Estrada o día 27 de novembro, dentro do programa Saborea A Estrada.

PROBA ESCOLAR DE CROSS EN LIÑARES

O xoves 5 de decembro celebrouse na praia fluvial de Liñares o campionato zonal de campo a través, coa participación de case 900 escolares de centros da Estrada, Cuntis e Moraña. O noso cole conseguíu un diploma e unha medalla, grazas a dúas campioas: Sara Neira López (de 2º de primaria) e Celia Castaño Pazos (de 3º de primaria). Noraboa a elas e a todos os participantes polo seu esforzo e a súa deportividade. E grazas ás familias pola súa colaboración.

-Horarios e percorrido.

- Galería de fotos.

- La Voz de Galicia.

- Resultados competición 5 de decembro.

FESTA DA POESÍA

O día 29 de novembro celebrouse no Teatro Principal da Estrada a Festa da Poesía, na que nenos e nenas dos centros do municipio recitaron poemas en galego. Os representantes do noso cole foron catro alumnos de 2º de primaria (Esther, Sara, Celia e Pedro), que recitaron dous poemas de Xosé Neira Vilas: Boneco de palla e Chove.

-Faro de Vigo.

VISITA AO ALCALDE E Á CASA DAS LETRAS DA ESTRADA

IMG_20191126_120923.jpg

O día 26 de novembro, o alumnado de 2º a 6º de primaria viaxou á Estrada para visitar o Concello (onde participaron co alcalde nun pleno extraordinario) e a Casa das Letras (onde aprenderon o funcionamento deste servizo público).

- Galería de fotos.

- La Voz de Galicia.