Saídas

EXCURSIÓN SUSPENDIDA

Actualización de Práctica Profesional | Dirección de Extensión y  Vinculación - Universidad de Ixtlahuaca CUI

SUSPENDIDA por mor da chuvia a actividade de sendeirismo a Pontevea prevista para mañá.

CAMIÑANDO POLO VAL DE VEA

MARCHA SENDERISMO "GLORIA FUERTES" | CEIP Gloria Fuertes, Cobisa (Toledo)

O martes, 22 de xuño, terá lugar a saída de fin de curso con todo o alumnado do centro. Mantendo os grupos de convivencia, realizaremos 3 rutas de sendeirismo pola contorna do ríos Vea e Ulla, diferenciadas segundo as idades:

• Educación infantil realizará un tramo do Camiño da Geira e dos Arrieiros, 1450 metros, dende o lugar de Barco (Couso).
  • 1º e 2º de Educación Primaria camiñará desde Vilacriste (Cora), sobre 2.350 metros.
  • 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria farán todo o tramo camiñando desde o centro escolar, unha distancia aproximada de 5 km.

Rematarán todas as andainas na Praíña de Pontevea para merendar e realizar unha xornada de xogos ao aire libre. Regresaremos en autobús sobre ás 13:00 h.

Todo isto se as previsións meteorolóxicas o fan posible.

Adxuntamos planos de cada ruta:

Sitio Web de CEIP Manuel Siurot - La Palma del Condado

- Plano xeral.

- Ruta infantil.

- Ruta 1º e 2º primaria.

- Ruta de 3º a 6º primaria.

VISITA A XIMONDE NA PRENSA

El alumnado del Villar Paramá visita el coto de Ximonde

Na prensa de hoxe aparece a noticia da nosa visita cultural a Ximonde:

- Faro de Vigo.

- La Voz de Galicia.

- Fotos.

SAÍDA "RÍOS DA ESTRADA"

Rio gif animado - Imagui

O alumnado de 5º e 6º de primaria e o de 3º e 4º de primaria realizará os días 24 e 31 de maio, respectivamente, unha saída enmarcada na actividade de concienciación medioambiental OS RÍOS NA ESTRADA, . Está organizada polo Concello da Estrada e ten unha duración de 3 horas aproximadamente (de 10:00 a 13:00 h).

Este proxecto ten como obxectivo espertar o interese pola conservación do patrimonio natural, cultural e paisaxístico que atesouran os nosos ríos. Na contorna do couto de Ximonde, os participantes realizarán prácticas de análise das diferentes características biolóxicas, físico-químicas, hidromorfolóxicas e patrimoniais que teñen os cursos fluviais. Trátase de coñecer as relacións, pasadas e presentes, entre as persoas e os ríos, fomentando comportamentos a prol da conservación e mellora destes ecosistemas. Ademais realizaremos unha ruta de sendeirismo ata a Ponte Sarandón e, na medida do posible, coñeceremos o traballo que se realiza no Centro Ictiolóxico de Ximonde.

Este curso, como novidade, veremos a importancia dos macroinvertebrados como bioindicadores do estado de saúde do ecosistema, mediante a captura e identificación de larvas de insectos no río.

Recomendacións para o alumnado:

- Levar calzado axeitado para facer a ruta de sendeirismo (botas de montaña ou tenis).

- Levar roupa axeitada e cómoda; recomendamos pantalóns longos porque hai herba alta e estrugas.

- Traer impermeable se houbese posibilidade de chuvia.

- Levar lapis e goma.

VALES DESCONTO PARA O CINE

WEBQUEST EL CINE

Minicines Central da Estrada pon en marcha unha campaña entre os centros escolares da zona para incentivar o retorno ao cine, consistente no reparto de vales do 20 % de desconto no prezo da entrada, que quedaría así en 4,00 €. Os vales poden canxearse ata o 31 de maio.

O cine estradense, o único que segue aberto nas comarcas, mantén as súas limitacións de aforo no 30 %, polo que é recomendable solicitar reserva previa.

Nesta semana repartirémoslle os vales desconto ao alumnado do centro.

CAMIÑO DA IGUALDADE

IMG-20210323-WA0058.jpg

Para conmemorar o 8 de marzo, Día da Muller Traballadora, realizamos múltiples actividades centradas en coñecer mulleres que, ao longo da historia, abriron camiño e foron exemplo en diferentes profesións e ámbitos da vida.

Con elas, realizamos unha actividade de sendeirismo, unha ruta marcada polas mulleres que ían atopando polo camiño.

O tempo acompañou e a rapazada pasouno moi ben.

Tedes as fotos nas Galerías e a noticia, no Faro de Vigo.

SUSPENDIDA A XORNADA DE ATLETISMO EN CUNTIS

Resultado de imagen de gifs atletismo

Queda suspendida ata novo aviso a xornada de atletismo do proxecto XOGADE na que ía participar o alumnado de 4º e 5º de primaria o mércores 18 de marzo.

CROSS EN CASTRELOS

O día 1 de febreiro, no parque de Castrelos de Vigo, Sara Neira López participou representando ao noso centro na categoría benxamín feminino no campionato provincial de campo a través do programa XOGADE.

Aquí vedes o momento da saída.

CAMPIONATO PROVINCIAL CAMPO A TRAVÉS

Resultado de imagen de gif dibujo corredores

Sara Neira López e Celia Castaño Pazos clasificáronse na categoría benxamín feminino para o campionato provincial de campo a través do programa XOGADE que se celebrará o día 1 de febreiro no parque de Castrelos en Vigo.

- Clasificados no campionato provincial de campo a través.

- Normativa campionato provincial Castrelos.

SABOREA A ESTRADA