SETEMBRO CURSO 2018/19

Achegamos información das datas de exames, entrega de notas, devolución de libros do fondo solidario e matrícula de setembro.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

De acordo coa ORDE do 3 de maio de 2019 da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20, publícanse as listaxes provisionais de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e a listaxe provisional de solicitudes excluídas.

As persoas interesadas poderán reclamar ata o día 15 de xullo ás 13:00 horas.

As listaxes definitivas publicaranse o 13 de setembro de 2019.

Unha vez publicadas as listaxes definitivas, poderán recollerse os vales de axuda pola contía concedida en cada caso.

MATRÍCULA CURSO 19-20

O ALUMNADO QUE APROBOU TODAS AS MATERIAS NA CONVOCATORIA ORDINARIA DE XUÑO OU QUE PROCEDE DE PRIMARIA DEBERÁ MATRICULARSE OS DÍAS 1, 2 E 3 DE XULLO (entre as 9:30 e as 13:30 horas).

ENTREGA DE NOTAS

Luns entrega de notas 10:00 a 11:00

ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO - VENRES 21 DE XUÑO

O vindeiro venres 21, para festexar o remate deste curso escolar 18-19,  alumnado e profesorado do IES Nº 1 realizaremos unha RUTA DE SENDERISMO entre o Muíño do Salgueiro (Pina) e Paradela (campo da festa) pola beira do río Liñares. Ao remate desta pequena e cómoda ruta de 3'5 km (adaptada en 2'5 km. para persoas con mobilidade reducida), os membros do CLUB DE LECTURA achegaranse  ata o Recreo Cultural para realizar a súa última actividade, pegarse un chapuzón na piscina e comer todos xuntos. O resto do alumnado dirixirase cara ao Coto de Ximonde para tomar o merecido bocata e, grazas á colaboración do Concello da Estrada ( #TurismoAEstrada ), realizar unha xornada de XOGOS TRADICIONAIS INTERNACIONAIS.

IES Nº 1 da Estrada

Rocódromo - Premio polas actividades de Entroido

O martes 18, o alumnado de 2º C e 3º A do Ies Nº 1 da Estrada cobrouse o premio que gañaron no Entroido do Centro. O premio consistía nun día no Parque Acuatico de Cerceda pero,debido ao mal tempo, tiveron que cambialo por unha mañá no rocódromo de Indoorwall en Santiago. Foi unha bonita xornada.

18-19 06 rocodromo  (14)