Calendario Exames de Pendentes - Febreiro, 2021

ADMISIÓN ALUMNADO 21/22 - Reserva de praza

O próximo 11 de xaneiro ábrese o prazo para presentar as solicitudes de reserva para cursar 1ºESO no noso centro o vindeiro curso, coas seguintes particularidades:

• A solicitude de reserva debe facela exclusivamente aquel alumnado que proveña dun dos catro centros adscritos ao noso e que esté cursando actualmente 6º de primaria.
  • Esta solicitude farase no centro de orixe, é dicir, no centro de primaria.
  • O prazo para facer a solicitude comprende entre o 11 de xaneiro e o 16 de febreiro.

Recital Poético para visibilizar a VIOLENCIA DE XÉNERO

Álbum: 2 Biblioteca -> 2020 12 Recital poético VIOLENCIA DE XÉNERO

Recital Poético para visibilizar a VIOLENCIA DE XÉNERO

para o alumnado de 4º ESO

a cargo da artista MIRIAM FERRADÁNS

Lúns 21 de decembre ás 13 horas no IES Nº 1 da Estrada

Reparto de máscaras para o alumnado

A semana que entra (probablemente entre o martes 15 e o mércores 16) faremos o reparto de máscaras entre o alumnado beneficiario desta medida.

Máscaras para o alumnado

O venres 13 de novembro saíu publicada no DOG a Orde da Consellería de Educación pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado. Os pasos a seguir para a súa solicitude son os seguintes:

• Todo o alumnado que foi beneficiario da axuda de material escolar (cheque) no actual curso NON TEN QUE PRESENTAR NINGUNHA DOCUMENTACIÓN.
  • O alumnado que non recibiu a axuda, pero pertence a unha familia cunha renda igual ou inferior a 6.000€ ou presenta unha discapacidade igual ou superior ao 65%, TEN QUE PRESENTAR A SOLICITUDE DE FORMA PRESENCIAL NO CENTRO (Anexo I e II, da Orde)

Poden consultar a orde no seguinte enlace: ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

O PRAZO DE SOLICITUDE  REMATA O 27 DE NOVEMBRO.

O reparto de máscaras farase despois desa data.

Samaín Pandémico no IES Nº 1

Quen dixo medo?

Nestes tempos de pandemia, as actividades do IES Nº 1 van collendo rumbo, amodiño pero con paso firme. E o noso alumnado, coma sempre, responde ás nosas propostas con orixinalidade e creatividade.

Este vídeo recolle os vosos traballos. De seguro que vos vai encantar!

Parabéns a todos e graciñas por colaborar!

CONMEMORACIÓN DO CENTENARIO DO XORNAL EL EMIGRADO

Con motivo da conmemoración do centenario do xornal El Emigrado, publicado na Estrada por primeira vez o 15 de setembro de 1920,  a asociación cultural Vagalume  quixo celebrar unha homenaxe a esta publicación que, segundo sinalan desde a asociación, foi un dos acontecementos culturais máis decisivos do municipio e do país en xeral.

Enquisa Sociolingüística

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do  IES Nº1 da Estrada estamos a facer unha actualización da realidade sociolingüística do noso centro, e para iso precisamos da túa colaboración cumprimentando unha breve enquisa.  Grazas pola colaboración!

DÍA NON LECTIVO

O próximo martes 13 de outubro será NON LECTIVO no noso centro, tal e como nolo acaba de comunicar a Inspección Educativa. Deste xeito, a próxima semana serán días non lectivos o luns e o martes (12 e 13 de outubro).