NOTAS DA 2ª AVALIACIÓN

Seguindo as instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, a efectos de dar continuidade no calendario escolar, formalizaremos o peche da avaliación do segundo trimestre esta semana.

En consecuencia:

• Durante esta semana celebraremos as sesións de avaliación dos diferentes niveis.
  • A finais da semana poderán consultarse as notas desta 2ª avaliación exclusivamente a través da ferramenta abalarMóbil.

Recordamos a aquelas familias que aínda non están dadas de alta en abalarMóbil que deben facelo o antes posible. Como xa se informou, esta será a vía prioritaria de comunicación coas familias mentres dure esta situación de estado de alarma. Poden consultar información sobre a ferramenta pulsando na icona correspondente situada na marxe esquerda desta mesma páxina.

ACORDOS DA CONFERENCIA SECTORIAL DE EDUCACIÓN

Na Conferencia Sectorial de Educación celebrada onte, 25 de marzo, acordouse avaliar o segundo trimestre co traballo desenvolvido ata a interrupción das clases presenciais e modificar os contidos e competencias básicas previstas para o terceiro trimestre. Estas modificacións abordaranse nunha xuntanza en abril.

Máis información no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30634

INSTRUCIÓNS PARA A ATENCIÓN AO ALUMNADO DURANTE O PERÍODO DE SUSPENSIÓN DAS CLASES

Debido á suspensión das clases decretada polas autoridades, o alumnado continuará coa súa formación de xeito telemático a través da aula virtual do centro.

Por iso, deberá rexistrarse na plataforma e matricularse no curso correspondente. Achéganse instrucións pormenorizadas de como realizar este proceso no ficheiro adxunto.

As contas de aqueles alumnos e alumnas que se rexistraron antes de recibir este comunicado, desoíndo as instrucións dadas en comunicados anteriores, foron eliminadas para faclicitar o traballo do administrador da aula virtual, polo que terán que matricularse de novo seguindo o procedemento que se achega.

Prégase que durante o tempo que dure esta situación se sigan as instrucións que vaian recibindo nesta mesma páxina web, única canle válida e fiable xunto coa ferramenta abalarMóbil para as notificacións do equipo directivo do centro.

DÍAS NON LECTIVOS

Recordámoslles que os días 19 e 20 de marzo foron declarados días non lectivos, polo que non se atenderán chamadas no teléfono do centro durante estes días.

NOVAS INSTRUCIÓNS EN RELACIÓN AO PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión para alumnado de centros non adscritos, que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

SUSPENSIÓN DAS CLASES A PARTIR DO LUNS 16 DE MARZO

O presidente da Xunta de Galicia anunciou hoxe, xoves 12 de marzo, a suspensión temporal das clases a partir do próximo luns 16 de marzo e durante 14 días. A decisión de asistir ao centro mañá venres queda en mans dos pais e nais do alumnado.

Permanecemos á espera de recibir instrucións. Iremos actualizando a información a medida que nos vaia chegando.

Independentemente das instrucións recibidas, as decisións que tomemos terán como fin último procurar que o noso alumnado non resulte prexudicado por esta situación.

PERIODO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

As solicitudes de admisión poden presentarse presencialmente no centro para o que se solicita a admisión ou na sede electrónica da Xunta de Galicia (formulario normalizado ED550B).

Prazos:

• Solicitudes presenciais no centro: do 1 de marzo ata o 23 de marzo.
    • Solicitudes na sede electrónica: do 1 de marzo ata o 20 de marzo.

Vacantes:

• A continuación preséntase o número de vacantes por nivel educativo. Este número resulta dunha estimación feita tendo en conta o posible alumnado repetidor.