NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO NO IES Nº 1 DA ESTRADA

xeral:   886  151  031

fax:      886  151  038

e-mail: ies.numero1.estrada@edu.xunta.es

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

As persoas interesadas poderán reclamar ata o martes 18 de xullo ás 12:00h.

Fondo solidario de libros de texto

Aínda hai pais e nais que non presentaron a correspondente solicitude. Recordade que o prazo para presentar as solicitudes remata o próximo 23 de xuño.

Para calquera dúbida podedes chamar ao teléfono do centro.

Folga no sector do transporte de viaxeiros

Estimadas familias:

Informamos da convocatoria dunha folga do transporte para os días 20 e 21 de xuño. Esta folga afecta ao transporte escolar.

O transporte escolar soe estar incluido dentro dos servizos mínimos. Sen embargo, non está garantido que se manteña o servizo para eses días (presenza de piquetes, conductores que non asumen estes servizos mínimos, etc.).

Polo tanto, e tendo en conta que gran parte do alumnado está inmerso na fase de avaliación final e debe presentarse a probas e exames que condicionarán as súas notas, solicitamos a súa colaboración para garantir que os seus fillos e fillas poidan presentarse a ditas probas.

Comunicado de Apoio ao IES GARCÍA BARROS

Tendo en conta o hackeo de varias contas do profesorado na rede corporativa da Xunta do IES Garcias Barros, o claustro do noso Centro manifesta o seu apoio e solidariedade cos compañeiros afectados