DÍAS NON LECTIVOS

A Xefatura Territorial, vista a proposta do Consello Escolar, declarou NON LECTIVOS para este curso os días 20/03/2020 e 04/05/2020.

Presentación ás familias do novo curso 2019-20

Martes 1 de outubro reunións coas familias:

1°ESO 19:00

2°ESO 19:30

3° e 4° ESO 20:00

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Detectouse un erro no volcado de datos da aplicación que xestiona o préstamo dos libros de texto do fondo solidario polo que os datos dos libros asignados a cada alumno publicados anteriormente non son correctos.

Ao longo desta semana os titores e titoras, xunto coa secretaria do centro, irán comunicando ao alumnado os libros que lles corresponden.

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

De acordo coa ORDE do 3 de maio de 2019 da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20, publícanse as listaxes definitivas de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e a listaxe definitiva de solicitudes excluídas.

Aqueles beneficiarios de vales de axuda poderán pasar a recollelos na secretaría do centro.

INICIO DO CURSO 2019/2020

O curso comezará o luns 16 de setembro ás 10:45 horas, según o seguinte horario:

1º ESO 10:45
2º ESO 11:15
3º ESO 11:45
4º ESO 12:15

Ese día o servizo de transporte escolar fará as rutas no horario habitual, polo que:

• Aquel alumnado que non poida achegarse ao instituto pola súa conta poderá facer uso do servizo de transporte escolar no horario habitual (chegada ao instituto ás 8:45).
  • A saída será ás 14:25, de acordo co horario habitual.