ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da

Magosto e Samaín

O pasado mércores, día 31 de outubro, celebramos estas dúas festas tradicionais, en colaboración co departamento de actividades extraescolares, o departamento de orientación e o EDL.

Na cafetaría e na biblioteca, “terriblemente” decoradas para a ocasión, desenvolvéronse actividades de contacontos de medo. Parabéns a todos os rapaces e rapazas que nos fixestes gozar das terroríficas historias que nos contastes!

Ademais, entregamos os premios dos concursos convocados pola Biblioteca: concurso de receitas de cociña con cabaza e/ou castaña, concurso de microrrelatos de terror e concurso de decoración de cabazas. Parabéns pola vosa participación e, sobre todo, aos gañadores e gañadoras, que nesta ocasión resultaron ser:

Ø  Saúl Neira, de 3º B

Ø  Soledad Chedas, de 1º A

Ø  Uxía Paramá, de 1º B

SERVIZO DE CAFETERÍA

Xa podemos facer uso da cafetería.  Desde esta semana en diante funcionando a pleno rendemento.

Ruta de Senderismo polo Grove

Comeza o curso, e no IES Nº 1 aproveitamos o bo tempo para comezar as nosas rutas para coñecer o territorio organizadas dende os departamentos de Paisaxe, Bioloxía e Educación Física. Nesta primeira saída percorricomos case 12 km. da península do Grove, dende Pedras Negras ata a Punta Moreira, donde visitamos tamén o Museo da Salgadeira e baixamos ata a praia.a disfrutar deste tempo tan peculiar

18-19 010 excursion a san vicente do mar  (13)

HORARIOS REUNIÓNS DE TITORÍAS - ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

Para un maior aproveitamento da REUNIÓN DE TITORÍA é convinte que avisen da súa visita con varios días de antelación, ben por teléfono (886 151 031) ou directamente a través do/a alumno/a, para que se poida recoller información ao respecto.

TODO o profesorado (sexan titores ou non) teñen unha hora de atención ás familias.

Para unha maior coordinación, para falar con algún profesor/a aconsellamos poñerse antes en contacto co/a profesor titor/a.

Este curso continua en funcionamento a aplicación ABALAR MOBIL

INICIO DO CURSO - REUNIÓN COAS FAMILIAS

HORARIO DA REUNIÓN INICIAL DO EQUIPO DIRECTIVO, ORIENTACIÓN E TITORES COAS FAMILIAS

MARTES , 2 DE OUTUBRO