ASISTENCIA AOS IV LUDI COMPOSTELLANI

O 22 de xaneiro o alumnado de Latín de 4º ESO máis o de Cultura Clásica de 3º ESO asistiron aos IV LUDI COMPOSTELLANI na Facultade de Filoloxía de Santiago de Compostela.

Na primeira parte da mañá celebráronse distintos obradoiros sobre a vida e a cultura romanas. O noso alumnado aisitiu a dous obradoiros: O dos ludi romani, xogos de infancia romanos, e o da gastronomía romana.

Na segunda parte, asistiron a una conferencia impartida polo profesor Lillo, eminencia nos estudos clásicos, sobre a vida dos lexionarios romanos. Para ilustrarla fíxose acompañar da asociación FALCATA de Vigo que demostrou in situ, con vestimenta e armas reais, diferentes tácticas de ataque e defensa das lexións romanas.

Por último, aínda tivemos tempo de facérmonos una tatuaxe cun lema en grego ou latín e posar para a foto cos “lexionarios” da FALCATA.

CROSS 2018

O alumnado do noso IES participou o pasado 5 de decembro na carreira pedestre escolar nas categorías  infantil e cadete, masculino e feminino.

Destacaron as actuacións de Valeria Palomba, segunda na categoría cadete e Irene Aguirre en categoría infantil

18-19 CROSS  (7)

ELECCIÓN REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

Segundo acordo da  Xunta Electoral, o próximo martes día 27 de novembro, en horario de 18:10 a 20:30 horas, celebrarase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do IES. Para participar na referida votación procederase da seguinte forma:

VISITA Á CIDADE DA CULTURA E AO PARLAMENTO DE GALICIA

Organizado polos departamentos de Ciencias Sociais e de Lingua Galega e Literatura, o xoves, día 8 de novembro, o alumnado de 4º da ESO realizou unha viaxe a Compostela para facer unha visita guiada á exposición “Galicia máxica”,  centrada na figura de Castelao e no impresionante cadro “ A derradeira lección do mestre”, traído dende Arxentina e que se coñece  como “O  Guernica galego”.

Na mesma xornada realizamos unha interesante e didáctica visita  ao Parlamento de Galicia onde, alén de explicarnos  o funcionamento deste organismo e de visitarmos as súas instalacións,  tivemos a oportunidade de protagonizar unha sesión parlamentaria sobre un tema relacionado coa educación.

Dúas actividades moi interesantes, nunha mañá intensa de moito temporal, na que non tivemos nin un mínimo descanso,  pero que pensamos  mereceu a pena.

ANDREA MACEIRAS VISITA O NOSO IES

Este martes, día 13 de novembro,  a escritora Andrea Maceiras tivo un  encontro co alumnado de 3º e 4º da ESO para falar da novela “O que sei do silencio”,  que trata sobre acoso escolar. A autora confesou que era a primeira vez que falaba desta obra con lectores e lectoras de secundaria por ter sido publicada moi recentemente e que quedou finalista do Premio Raíña Lupa 2017.

escritora 1

andrea maceiras 3

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da

Magosto e Samaín

O pasado mércores, día 31 de outubro, celebramos estas dúas festas tradicionais, en colaboración co departamento de actividades extraescolares, o departamento de orientación e o EDL.

Na cafetaría e na biblioteca, “terriblemente” decoradas para a ocasión, desenvolvéronse actividades de contacontos de medo. Parabéns a todos os rapaces e rapazas que nos fixestes gozar das terroríficas historias que nos contastes!

Ademais, entregamos os premios dos concursos convocados pola Biblioteca: concurso de receitas de cociña con cabaza e/ou castaña, concurso de microrrelatos de terror e concurso de decoración de cabazas. Parabéns pola vosa participación e, sobre todo, aos gañadores e gañadoras, que nesta ocasión resultaron ser:

Ø  Saúl Neira, de 3º B

Ø  Soledad Chedas, de 1º A