FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 21/22

Ven de publicarse no DOG a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso 2021/2022. Pode consultarse no seguinte enlace:

ORDE fondo solidario de libros de texto e material escolar

No ficheiro adxunto poden consultar a información de interese da orde resumida, así como o protocolo a seguir no noso centro para realizar as solicitudes.

DÍAS NON LECTIVOS

Lembrámoslles que o luns e o martes da vindeira semana (17 e 18 de maio) non haberá clases, o primeiro día pola celebración do Día das Letras Galegas e o segundo por telo concedido pola Xefatura Territorial da Consellería de Educación como día non lectivo.

LISTAXE DE RESERVAS E SOLICITUDES DE ADMISIÓN DEFINITIVAS

Pódense consultar no taboleiro do centro a listaxe de reservas admitidas e a listaxe definitiva de solicitudes de admisión aceptadas.

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Quen somos?

Un ano resistindo e moitos mais para recordalos

Maratón fotográfico 30x30 (30 fotos en 30 días)

Cada 2 anos o departamento de Educación Plástica, Visual e Audiovisual organiza este maratón fotográfico.

A novidade deste ano é que o fixemos extensible ao alumnado de 1º e 2º (de xeito voluntario), con restultados sorprendentes !!.

O reto é individual. Os temas aparecerán en lotes de 5. Para cada tema teñen 5 días de tempo para realizar a foto

As normas que hai que cumprir:

As fotos teñen que estar realizadas dentro das datas que sinala cada tema.

Cada participante poderá publicar unha soa fotografía por tema.

Para tomar as fotos pódese utilizar calquera tipo de cámara digital

Selección diaria dos traballos presentados:

Listaxes de reservas e solicitudes de admisión admitidas

Dende o 19 de abril poden consultarse no taboleiro do centro a listaxe de reservas admitidas e a listaxe provisional de solicitudes de admisión admitidas.

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Probas finais das materias pendentes

Ventilación e COVID - 19