Actividades Dinamización

Enquisa Sociolingüística

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do  IES Nº1 da Estrada estamos a facer unha actualización da realidade sociolingüística do noso centro, e para iso precisamos da túa colaboración cumprimentando unha breve enquisa.  Grazas pola colaboración!

RICARDO CARVALHO CALERO - DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020,

Letras Galegas na casa

carvalho

Correlingua 2019

18-19 correlingua  (18)

ANDREA MACEIRAS VISITA O NOSO IES

Este martes, día 13 de novembro,  a escritora Andrea Maceiras tivo un  encontro co alumnado de 3º e 4º da ESO para falar da novela “O que sei do silencio”,  que trata sobre acoso escolar. A autora confesou que era a primeira vez que falaba desta obra con lectores e lectoras de secundaria por ter sido publicada moi recentemente e que quedou finalista do Premio Raíña Lupa 2017.

escritora 1

andrea maceiras 3

Videoconect@s

ACTIVIDADE CONXUNTA  DE DINAMIZAESTRADA, O EQUIPO DE COORDINADORAS E COORDINADORES DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA DOS CENTROS EDUCATIVOS DO CONCELLO DA ESTRADA

Por primeira vez neste curso, Dinamizaestrada organiza esta actividade que pretende comunicar os distintos centros de ensino da Estrada a través das novas tecnoloxías empregando como lingua de comunicación o galego.

A actividade consistiu nunha videoconferenza que se impartiu desde o  noso centro e se difundiu para o alumnado de 5º e 6º de Primaria dos Colexios de Oca e de Vea.

Celebramos o día das Letras Galegas 2018 co Coro do Antón Losada

17-18 Coros anton losada (29)

Festa das palabras, 2018

Correlingua 2018

17-18 Correlingua  (26)

Ruta rosaliana, 2018

17-18 04 Ruta rosaliana (54)

Día de Rosalía - A Estrada 2018

Aquí vos deixamos o vídeo do Día de Rosalía que este ano fixemos dende o Concello da Estrada contando coas achegas de moitxs amigxs. Rosalía en 18 linguas en fragmentos de vídeo chegados dende Glasgow, Leiden, Fuerteventura, Turaif, Dubai, Copacabana, Polonia, Japón, Jerez, Munich, Venecia, Guanzhou, Tailandia, Los Angeles, París, Portugal, Bos Aires, Granada, Inglaterra, Irlanda, Rep. Checa, Suíza, e como non podía ser doutra forma dende todos os centros educativos do Concello da Estrada cunha produción de Lucas Terceiro. Un videoclip que trata de poñer en valor a proxección universal da obra de Rosalía a través secuencias fragmentadas en distintas linguas e imaxes chegadas de moitos puntos do planeta.