Actividades EDNL

ANDREA MACEIRAS VISITA O NOSO IES

Este martes, día 13 de novembro,  a escritora Andrea Maceiras tivo un  encontro co alumnado de 3º e 4º da ESO para falar da novela “O que sei do silencio”,  que trata sobre acoso escolar. A autora confesou que era a primeira vez que falaba desta obra con lectores e lectoras de secundaria por ter sido publicada moi recentemente e que quedou finalista do Premio Raíña Lupa 2017.

escritora 1

andrea maceiras 3

Videoconect@s

ACTIVIDADE CONXUNTA  DE DINAMIZAESTRADA, O EQUIPO DE COORDINADORAS E COORDINADORES DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA DOS CENTROS EDUCATIVOS DO CONCELLO DA ESTRADA

Por primeira vez neste curso, Dinamizaestrada organiza esta actividade que pretende comunicar os distintos centros de ensino da Estrada a través das novas tecnoloxías empregando como lingua de comunicación o galego.

A actividade consistiu nunha videoconferenza que se impartiu desde o  noso centro e se difundiu para o alumnado de 5º e 6º de Primaria dos Colexios de Oca e de Vea.

Día de Rosalía - A Estrada 2018

Aquí vos deixamos o vídeo do Día de Rosalía que este ano fixemos dende o Concello da Estrada contando coas achegas de moitxs amigxs. Rosalía en 18 linguas en fragmentos de vídeo chegados dende Glasgow, Leiden, Fuerteventura, Turaif, Dubai, Copacabana, Polonia, Japón, Jerez, Munich, Venecia, Guanzhou, Tailandia, Los Angeles, París, Portugal, Bos Aires, Granada, Inglaterra, Irlanda, Rep. Checa, Suíza, e como non podía ser doutra forma dende todos os centros educativos do Concello da Estrada cunha produción de Lucas Terceiro. Un videoclip que trata de poñer en valor a proxección universal da obra de Rosalía a través secuencias fragmentadas en distintas linguas e imaxes chegadas de moitos puntos do planeta.

Festa das palabras, 2016

Celebramos a III Festa das Palabras o 26 de maio de 2016 no Teatro Principal. Noraboa aos galardoados e grazas as persoas que colaboraron na súa organización e realización, sen as que non sería posible levala a bo fin.

15-16 festa das palabras  (88) (Copiar)

Contra a violencia de Xenero

Un ano máis, o noso IES sensibilízase ante un tema que constitúe xa unha verdadeira lacra na nosa sociedade; por iso realizamos unha serie de actividades que tratan denunciar situacións de violencia de xénero, así como concienciar a todo o alumnado da necesidade de loitar contra ese grave problema.

Velaí estamos todos e todas, unidos co resto dos institutos da Estrada, para manifestar a nosa repulsa ante as mortes que se produciron neste ano.

15-16 vilencia de xenero  (2)