Día da Educación Física na rúa

O Colexio de Educación Física e Deportiva estableceu o Día da Educación Física na rúa para facer visible a súa importancia e reclamar máis peso da materia no horario lectivo.

A Estrada, que levaba uns anos celebrando a cita en pequeno formato, saíu este martes 25 á rúa ao grande. A xornada estivo organizada pola Agrupación Deporte Escolar e nela participaron máis de catrocentos alumnos e alumnas de todos os colexios e institutos da Estrada. Despois da cita da Coruña, a da Estrada foi a máis masiva de Galicia.

22-23 dia da educación física na rúa

Cross 22-23

O pasado 12 de xaneiro celebrouse na Estrada o Campionato zonal de Campo a través, no que participaron alumnos e alumnas dos centros de secundaria e de primaria da Estrada (IES Nº1, García Barros, Virxe de Lourdes , Cabada Vázquez, Villar Paramá, CEIP de Oca, CEIP do Foxo, Pérez Viondi e CEIP de Figueroa), de Cuntis (Don Aurelio), de Moraña (Santa Lucía) e de Valga (Ferro Couselo).

A proba foi organizada polo Servizo Provincial de Deportes de Pontevedra, coa iniciativa da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia. O alumnado do IES Nº1 participou nas categorías infantil e cadete, tanto masculino como feminino, conseguindo un total de 3 medallas e 7 diplomas.

Parabéns a todos e todas!

22-23 cross

Concurso de Xadrez

Neste curso, o IES Nº1 comezou cunha actividade nos recreos para animar os mozos e mozas a iniciarse no mundo do xadrez. Todos sabemos das vantaxes deste deporte: mellora a concentración, o pensamento lóxico e a creatividade. Pero tamén axuda a mellorar a autoestima, a gañar confianza, a superar problemas de comunicación... e mesmo parece que axuda a mellorar o rendemento académico.

Pero tal vez o xadrez consegue habilidades máis importantes no ser humano: favorece a empatía e o respecto entre os rapaces e rapazas.

Así que no IES Nº 1 non podemos estar máis que satisfeitos por ser quen de ofrecer aos nosos alumnos e alumnas esta oportunidade de participaren, de forma totalmente gratuíta, nesta interesante actividade.

Moitas grazas a Roberto, o profesor que nos acompañou nesta andaina, e agardamos vernos de novo o próximo curso.

Entre tanto, aí tedes as imaxes do torneo que organizou os últimos días. Parabéns aos gañadores e, sobre todo, a todos os que participastes con entusiasmo.

21-22 Concurso de Xadrez

EQUIPOS COMPETICIÓN FÚTBOL

COMEZ A LIGA INTERNA DE FÚTBOL.

A CONTINUACIÓN TENDES OS EQUIPOS INSCRITOS PARA XOGAR A LIGA  NOS RECREOS

3º - 4º E. S. O.