Ciencias da natureza

Charla sobre DOAZÓN E TRANSPLANTES

Os alumnos de 3º ESO participan na Charla sobre DOAZÓN E TRANSPLANTES que organiza o departamento de Ciencias Naturais e o de Orientación do centro. A charla e levada a cabo pola OCT (Oficina de coordinación de trasplantes  do Servizo Galego  de Saúde). A charla é impartida por Marta Álvarez da OCT e por Dolores  unha muller que foi transplantada de fígado fai 12 anos, e que ven a contar a súa experiencia  aos alumnos.

14-15 CHARLA DOAZON (01)

Visista á Escola Galega de Consumo

Na última semana de xaneiro os alumnos e alumnas de 3º da ESO visitamos a Escola Galega de Consumo, en Santiago de Compostela, co gallo de ampliar os nosos coñecementos sobre a publicidade, o sobreconsumo ou o consumo responsable.

Dentro da ampla oferta formativa, escollemos tres obradoiros: Publicidade no punto de venda, Linguaxe Publicitaria e Consumo Responsable. Grazas a David (3ºB), Estela (3ºA) e Cristian (3ºB) por resumir os contidos das sesión.
Publicidade no punto de venda: A sala era como un supermercado no que nos sentaron en catro grupos diferentes de catro persoas cada un. Dous grupos tiveron que facer a publicidade dun novo produto, baixo as premisas de “innovador” e “a bo prezo”.Deseñaron o anuncio para unha consola e unha Tablet.

Os outros dous grupos sairon fóra da habitación e ao volver entrar tiveron que facer a compra, mentres que unha persoa dese grupo avaliava a compra que facían (si se axustaba ás pautas marcadas pola monitora como: “compra para cear una familia de catro persoas”). Na avaliación viuse como os dous grupos fixeron unha “mala” compra!.
Linguaxe publicitaria. Atendeunos unha rapaza chamada Vanesa, encargada deste obradoiro.

Cando chegamos, saudounos moi cordialmente e puxémonos a traballar.
Primeiro, vimos uns anuncios de dúas mulleres que presentaban dous perfumes diferentes:

Red Natura

Charla sobre os Espazos Naturais en Galicia. Novembro, 2009

Se queres ver a galería de fotos, fai click aquí.