Bioloxía

Os ríos na Estrada

Excursion a Ximonde. 22-23

Con motivo da celebración do Día Mundial do Medio Ambiente, o pasado luns 5 de xuño o alumnado de 1º ESO particicipou na actividade Os ríos na Estrada, que promoveu o Departamento de Bioloxía en colaboración co Concello e baixo a supervisión e guía de Tesouros Novos, empresa de xestión cultural.

Os rapaces e rapazas, acompañados polos profesores Jorge e Jano, participaron na ruta didáctica orientada ao coñecemento dos ecosistemas fluviais dos ríos Ulla e Liñares e fixeron a ruta entre  o couto de Ximonde e a Ponte Sarandón. Grazas a esta actividade, coñeceron diferentes métodos de vixilancia e monitorización da diversidade biolóxica e cumprimentaron unha ficha de diagnóstico da calidade da auga.

Un percorrido polo noso patrimonio natural, etnográfico e monumental en Compostela

O alumnado de 1 ESO xa anda por Santiago de Compostela para visitar o Museo de Historia Natural e o Museo do Pobo Galego, ademais de se enfrontar a un xogo de pistas seguindo as pegadas da cidade medieval.

22-23 excursión 1 eso a Santiago

Excursión ao Museo do Pobo Galego e ao Museo de Historia Natural

Este martes tocou saída para o alumnado de 1º de ESO. As aulas trasladáronse á cidade de Santiago de Compostela, e alí, con guías especializados, fixeron un curso intensivo de ciencias naturais, de historia e de galego.

Comezaron no Museo de Historia Natural, onde aprenderon a valorar a biodiversidade, a entender os perigos do cambio climático e a recoñecer o xénero e a especie dos distintos animais. Foron dúas horas que pasaron rapidamente, porque as actividades eran moi didácticas e o museo preséntao todo dunha maneira tan visual, que as explicacións entraban "polos ollos". E o comportamento do alumnado... fantástico!

De aí marchamos a pé cara ao Museo do Pobo Galego (algo de chuvia, camiñata cos amigos e un tempiño para o descanso e recobrar forzas). No Museo puidemos aprender algo da súa historia e ver as magníficas salas que amosan os modos de vida da sociedade galega; é importante coñecer o pasado para entender o presente... Alí, organizados en grupos, resolvemos un xogo de pistas e... camiñata de novo.

Xa case eran as tres cando chegamos para xantar. Comida, tempiño de lecer... e volta ao IES.

21-22 Excursión ao Museo da Ciencia e ao Museo Galego

19-20 Mes de la Ciencia

19-20 mes de la ciencia

19-20 Día do clima

19-20 dia del clima

Criterios de cualificación - Bioloxía

Charla sobre DOAZÓN E TRANSPLANTES

Os alumnos de 3º ESO participan na Charla sobre DOAZÓN E TRANSPLANTES que organiza o departamento de Ciencias Naturais e o de Orientación do centro. A charla e levada a cabo pola OCT (Oficina de coordinación de trasplantes  do Servizo Galego  de Saúde). A charla é impartida por Marta Álvarez da OCT e por Dolores  unha muller que foi transplantada de fígado fai 12 anos, e que ven a contar a súa experiencia  aos alumnos.

14-15 CHARLA DOAZON (01)

Visista á Escola Galega de Consumo

Na última semana de xaneiro os alumnos e alumnas de 3º da ESO visitamos a Escola Galega de Consumo, en Santiago de Compostela, co gallo de ampliar os nosos coñecementos sobre a publicidade, o sobreconsumo ou o consumo responsable.

Dentro da ampla oferta formativa, escollemos tres obradoiros: Publicidade no punto de venda, Linguaxe Publicitaria e Consumo Responsable. Grazas a David (3ºB), Estela (3ºA) e Cristian (3ºB) por resumir os contidos das sesión.
Publicidade no punto de venda: A sala era como un supermercado no que nos sentaron en catro grupos diferentes de catro persoas cada un. Dous grupos tiveron que facer a publicidade dun novo produto, baixo as premisas de “innovador” e “a bo prezo”.Deseñaron o anuncio para unha consola e unha Tablet.

Os outros dous grupos sairon fóra da habitación e ao volver entrar tiveron que facer a compra, mentres que unha persoa dese grupo avaliava a compra que facían (si se axustaba ás pautas marcadas pola monitora como: “compra para cear una familia de catro persoas”). Na avaliación viuse como os dous grupos fixeron unha “mala” compra!.
Linguaxe publicitaria. Atendeunos unha rapaza chamada Vanesa, encargada deste obradoiro.

Cando chegamos, saudounos moi cordialmente e puxémonos a traballar.
Primeiro, vimos uns anuncios de dúas mulleres que presentaban dous perfumes diferentes:

Red Natura

Charla sobre os Espazos Naturais en Galicia. Novembro, 2009

Se queres ver a galería de fotos, fai click aquí.

Xecto Natuies