Guía educativa

Probas específicas para a acreditación das competencias dixitais do alumnado de 4º ESO

A Consellería de Educación publicou a Resolución pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de ESO e Bacharelato en Galicia no curso 2023/2024.

Alumnado que cursa 4º da ESO:

Recomendacións de lecturas para o verán

Velaquí tedes as recomendacións das lecturas consensuadas entre as bibliotecas dos IES Losada Diéguez, Manuel García Barros e Nº1.

Podedes vir buscalas á biblio e gozar da lectura durante o verán.

II Mostra de Orientación, 28 e 29 de marzo de 2023

Os días 28 e 29 de marzo celebrarase a II Mostra de Orientación, organizada polos centros de ensino secundario e o Concello de A Estrada, coa colaboración da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Terá lugar no pavillón principal (nº 4) do recinto feiral da Fundación de Exposicións e Congresos.

A visita aos stands será aberta e gratuíta, mentres que a asistencia ás charlas está reservada (por cuestións de aforo) ao alumnado dos centros educativos de secundaria da Estrada.

Nesta Mostra participarán, entre outros: as tres universidades públicas galegas, Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, Centro Superior de Hostelería de Galicia, outras universidades de fóra da comunidade, institutos de formación profesional da contorna, asociacións, etc.

Novas na prensa: