Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

Visita Virtual

VISITA VIRTUAL ANTÍA YAÑEZ

O pasado 30 de abril, os alumnos e alumnas de 5º e 6º tivemos unha videoconferencia coa autora do libro PLAN DE RESCATE. Antía Yañez contounos o traballo previo que fixo para escribir o libro, a razón pola cal  elixiu aos personaxes e por que lle gustan os libros de aventuras. Tamén lle respondeu aos rapaces e rapazas varias cuestións que foron xurdindo.

OS MAIOS

Este luns celebramos a festa dos maios no colexio, queremos seguir mantendo viva esta tradición, por iso enviámoslle información ás familias a traves deste diptico:

Escoitamos un poema de Curros Enríquez interpretado por Luis Emilio Batallán.

E fixemos colares e pulseiras con pampullos.

SEMANA DO LIBRO

Para conmemorar a semana do libro fixéronse mútiples actividades no  noso cole:

O MEU LIBRO FAVORITO

Cada neno e nena trouxo da casa o seu libro favorito, elaboraron unha ficha cun resumo e por que lles gustou e entre todos e todas fixemos unha exposición.

QUIXOTE

Os alumnos e alumnas de 3º estudaron sobre Cervantes, estan a ler o Quixote e elaboraron un mural.

MARCAPÁXINAS

Elaboramos marcapáxinas fomentando a lectura.

CONTACONTOS

Os máis cativos puideron gozar dun contacontos teatralizado baseado no libro A figueira de Pelostortos.

DÍA DA TERRA

FELIZ DÍA DA TERRA

Esta é a nosa contribución, o noso granciño de area... Non deixemos de coidar a Terra!