LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR 2020/2021

CIENCIAS SOCIALES: MATERIALES A UTILIZAR

Picade nos adxuntos para acceder ás listas de material para o curso 2020/2021.

RECOLLIDA LIBROS TEXTO FONDO SOLIDARIO

GIF ANIMADOS Y FRASES CORTAS: FRASES (CULTURA) | Lectura comprensiva,  Imagen de estudiante, Imagenes animadas

As familias do alumnado de 3º, 4º e 6º de primaria poderán pasar polo centro para recoller os seus lotes de libros gratuítos do fondo solidario nas seguintes quendas:

DÍAS CURSO HORARIO
Martes 1 de setembro 3º primaria De 10:00 a 13:00 h
Mércores 2 de setembro 4º primaria
Venres 4 de setembro 6º primaria

ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO

COMUNICADO DE VIERNES DE IDENTIDAD CULTURAL

Alumnado de 3º, 4º e 6º de primaria

Non é preciso que ningún alumno/a de 3º, 4º e 6º de primaria compre os libros de texto que non lle corresponderon no fondo solidario, xa que o centro e mais a ANPA dispoñían de libros suficientes, que se entregarán en préstamo para o curso 2020/2021 no mes de setembro.

O caderno de Inglés Activity Book non pertence ao fondo solidario por ser material funxible, polo que deberá ser adquirido polas familias en todo caso.

Alumnado de 5º de primaria

O alumnado de 5º de primaria non terá libros de texto porque participará no programa E-Dixgal.

Si deberá comprar o caderno de Inglés All About Us 5. Activity Book Pack, ed. Oxford, con ISBN 9780194562263.

Alumnado de 1º e 2º de primaria

Non participa no fondo solidario de libros de texto. Debe comprar todos os libros.

PUBLICADAS LISTAS DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO (3º, 4º E 6º PRIMARIA)

Textos Cientificos: Caraceristicas Del TEXTO CIENTIFICO

Publícanse no taboleiro de anuncios do centro hoxe, 14 de xullo, as listas definitivas de admitidos no fondo solidario de libros de texto para 3º, 4º e 6º de primaria, con indicación dos libros que lle corresponden a cada alumno/a.

VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

Talonario cheques en Talonarios De Cheques - GIF Animado | REYGIF

Desde o día 10 ata o 15 de xullo, ambos os dous incluídos, podedes pasar polo centro para retirar os vales de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

O centro nunca expedirá un novo vale, no caso de que a persoa beneficiaria ou a libraría o extravíen.

Cando a persoa interesada detecte algún erro no vale entregado, disporá de dez días para emendar a solicitude e devolver o vale recibido ao centro.

As familias que non recolleron os vales no prazo establecido, poderán recollelos en setembro.

CALENDARIO ESCOLAR 2020/2021

Descarga calendario mediático | Nal3 Comunicació

Publicouse no DOG do 9 de xullo de 2020 a ORDE do 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Tamén dispoñedes do calendario 2020/2021.

No 2º ciclo de educación infantil e na educación primaria, a impartición efectiva de clases realizarase do día 10 de setembro de 2020 ao 22 de xuño de 2021, ambos inclusive.

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO FONDO LIBROS (3º, 4º e 6º primaria)

Tecnologías de Información I: Prácticas de Word, Primera parte

PRAZOS LISTAXES FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO
9 de xullo Publicación, no taboleiro de anuncios do centro, das listaxes provisionais de alumnado admitido e excluído do fondo solidario de libros de texto.
10 e 13 de xullo Reclamacións á listaxe provisional.
14 de xullo Publicación no taboleiro de anuncios do centro da listaxe definitiva de alumnado admitido de 3º, 4º e 6º de primaria e dos libros que lle corresponden.

MATRÍCULA ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN 2020/2021

Guía de Matrícula curso 2019/20

O alumnado que solicitou admisión no noso centro e figura nas listaxes definitivas de alumnado admitido (publicadas no taboleiro de anuncios do centro) deberá formalizar matrícula do 1 ao 10 de xullo, ambos os dous días incluídos.

Para formalizar a matrícula, debedes presentar a documentación que figura na seguinte táboa. Podedes entregala na secretaría do noso colexio ou enviala por correo electrónico ao enderezo ceip.villar.parama@edu.xunta.es. Os dous primeiros impresos podedes descargalos nos enlaces azuis ou recollelos no centro:

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA
Documento de formalización de matrícula.
Cuestionario lingua materna (só para alumnado de infantil).
Fotocopia do DNI dos proxenitores ou dos titores legais e, se o ten, tamén do alumno/a.
Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
Fotocopia do libro de vacinas do alumno/a.
Dúas fotos tamaño carné actualizadas do alumno/a.

O alumnado que xa estivo matriculado no centro no curso 2019/2020 non ten que formalizar matrícula.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2020/2021

Libros de Texto - C.E.I.P. PÍO BAROJA (MÓSTOLES)C.E.I.P. PÍO ...

Picando nos adxuntos, accederedes á listaxe de libros de texto de infantil e primaria para o curso 2020/2021.

O libro de infantil de 3 anos "O león e a leoa" foi dado de baixa pola editorial, así que nos vemos na obriga de cambialo pola versión en castelán: "El león y la leona", con ISBN 978-84-680-0230-9.

LISTAXES PROVISIONAIS ADMISIÓN ALUMNADO

Federación de Enseñanza de CCOO CLM - Inicio

Todas as solicitudes presentadas no proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/2021 foron admitidas na listaxe provisional.

As listaxes de alumnado admitido e excluído, segundo se indica nas instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, son accesibles para a cidadanía de dous xeitos:

• Presencial: No taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.
  • Non presencial: Na aplicación admisionalumnado, con certificado dixital, DNI electrónico ou Chave365, a través do menú SOLICITUDES > AS MIÑAS SOLICITUDES.

Cada persoa pode ver o estado da súa solicitude a través do menú SOLICITUDES > ADMISIÓN > RECUPERAR.

Tedes toda a información sobre os novos prazos do proceso de admisión aquí.