E-DIXGAL

Xa está funcionando o proxecto E-Dixgal no noso cole en 5º de primaria.

OBRADOIRO VIRTUAL

JOSEPH CACERES

Este luns, 26 de outubro, ás 10:00 h, o alumnado de 5º e 6º de primaria participará nun obradoiro virtual de instrumentos reciclados con Odaiko Percussion Group.

O profesor e percusionista Juan Collazo realizará este taller no que o alumnado aprenderá a producir sons con distintos instrumentos reciclados feitos coas súas propias mans.

A sesión será emitida en directo e o alumnado actuará ao mesmo tempo có percusionista.

Contaremos con pequenos tutoriais e partituras para tocar algunhas cancións con botes recheos de sementes.

ADIADA A CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Ya está el padrón para las PASO: consultá dónde votás

Segundo establece a Resolución do 22 de outubro de 2020, adíase a celebración das eleccións para a renovación dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar dos centros sostidos con fondos públicos.

XEL HIDROALCOHÓLICO

Nuevo! Gel Rexona Antibacterial

O alumnado de infantil e de 1º e 2º de primaria non poderá traer ao colexio o seu propio xel hidroalcohólico, senón que usará exclusivamente o subministrado polo centro a través dos dispensadores colocados en todas as aulas e aseos.

Grazas pola vosa colaboración.

AXUDAS MUNICIPAIS ESCOLARIZACIÓN

AVISO DE REPARTO DE CIRCULAR A LOS ALUMNOS DE 1º CICLO DE PRIMARIA SOBRE EL  COBRO DEL MATERIAL ESCOLAR. | Blog 1r Ciclo.

Desde hoxe  e ata o  29 de outubro está aberto o prazo para a concesión de axudas municipais de apoio á escolarización para o curso 2020/2021, dirixidas a familias en situación de dificultade socioeconómica.

Na seguinte ligazón podedes acceder ás bases e aos anexos:

- Bases e anexos.

AVALIACIÓN DE SINTOMATOLOXÍA

Temperatura: Propiedades No Características - Química en casa.com

As familias medirán a temperatura do alumnado e avaliarán outros síntomas diariamente nos seus domicilios antes de acudir ao centro escolar.

Para a detección precoz no alumnado, estes (ou os seus pais/nais/titores/as legais) realizarán unha autoavaliación dos síntomas de forma diaria a fin de comprobar se estes son compatibles cunha infección por SARS-CoV-2, cuxos resultados non teñen que enviarse ao centro, pero si comunicar a ausencia. Utilizarase a enquisa clínico-epidemiolóxica que se describe no Anexo I, que debe realizarse cada mañá, antes da chegada ao centro.

Diante da aparición de, polo menos, un dos síntomas que aparece na enquisa, os proxenitores ou titores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

As familias deberán cubrir o modelo de declaración responsable, que estará á vosa disposición, xunto co anexo I, na barra lateral dereita, en Documentos para as familias

USO DA MÁSCARA

Gifs y Fondos Paz enla Tormenta ®: IMÁGENES DE PERSONAS CON CUBREBOCAS O  MASCARILLAS en 2020 | Bebé clipart, Proyectos de arte terapia, Fotos de  dibujos animados

A máscara será obrigatoria para o alumnado de Primaria, que deberá tamén levar unha segunda máscara de recambio nun estoxo.

Recoméndase o seu uso para os nenos de Infantil, sempre que sexa posible.