BOLSAS NEE

CERMI, ha denunciado un acto de discriminación hacia tres personas con  discapacidad - Autismo Madrid

Publicouse a Resolución de 31/07/2020, da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2020-21.

As familias cubrirán exclusivamente as solicitudes vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

As familias presentarán a solicitude no centro ata o 30 de setembro inclusive.

REABRE O SERVIZO DE ATENCIÓN TEMPERÁ DA ESTRADA

Educación y desarrollo social: LA ATENCIÓN TEMPRANA, AYER, HOY Y ...

O Concello da Estrada retomou o Servizo de Atención Temperá, que ten como finalidade promover a igualdade, a saúde e a inclusión social mediante un conxunto de intervencións dirixidas á poboación infantil de 0 a 6 anos con trastornos desenvolvemento ou en risco de padecelos, e á súa familia e contorno.

As familias que precisen información ou poñerse en contacto co servizo, poderán facelo no Departamento de Servizos Sociais do Concello, ou no teléfono 986573265.

"A NOVA NORMALIDADE"

REFLEXIÓN EN FAMILIA: "A NOVA NORMALIDADE"

Curtametraxes para ver en familia II

CURTAMETRAXES PARA VER EN FAMILIA II

Las mascarillas

DIVERSA INFORMACIÓN SOBRE MASCARILLAS

IMAXES DE SOLIDARIEDADE NO CONFINAMENTO

Olaaa rapazada!!

Déixovos a actividade do DO desta semana no arquivo adxunto. A ver se vos gusta!

Temática: A solidariedade.

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN DPTO. ORIENTACIÓN 3º TRIMESTRE

RETOMAMOS A IDEA DA CREACIÓN DUN DICIONARIO DO CORONAVIRUS?

Parécevos se retomamos a idea da creación dun dicionario do coronavirus?

A min paréceme moi interesante crear un dicionario específico dun feito que pasará á historia, xa veredes. Pero a vós ao mellor non.

Sobre todo para o alumnado dos niveis elevados, pero onde todos e todas podedes aportar algunha palabriña, seguro que si.

Tentámolo de novo?

As vosas respostas, por favor ao seguinte correo electrónico: lgesto@edu.xunta.es

O NOSO AGRADECEMENTO

Estimadas familias:

Por parte de todo o equipo docente deste centro educativo, queremos enviarvos unha mensaxe de agradecemento polo voso compromiso, durante estes case dous meses, de colaboración constante na continuidade das aprendizaxes dos vosos fillos e fillas.

COMPARTIENDO CULTURAS CON TIC: PROCESO DE INSCRIPCIÓN FINALIZADO

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

Lembramos a importancia do mantemento das rutinas no fogar e os consellos facilitados polo Sergas á hora das saídas coa rapazada.