PLAN DIRECTOR

Dibujos graciosos, Gracioso, Superhéroes

Un curso máis, ponse ao dispor dos centros docentes o Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos, como contribución á construción dunha sociedade democrática, tolerante, solidaria.

O Plan, impulsado desde a Delegación do Goberno en Galicia e a Alta Inspección de Educación, ofrécelles aos centros docentes a posibilidade de solicitar charlas informativas/formativas sobre temáticas como: acoso escolar, drogas e alcol, violencia de xénero, novas tecnoloxías, bandas xuvenís, etc.; charlas impartidas por persoas expertas das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado e dirixidas ao conxunto da comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias).

Neste marco, as clases de 5º e 6º de primaria recibirán dúas charlas por parte de persoal da Garda Civil:

• 30 de novembro de 2022 ás 10 h: charla sobre novas tecnoloxías.
  • 13 de xaneiro de 2023 ás 10 h: charla sobre acoso escolar.

story | by Dr. Radut