VOLVEN AS ESCOLAS DEPORTIVAS MUNICIPAIS E AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DA ANPA

Desde a escola queremos lembrar ás familias a importancia de estar activos polos beneficios para a saúde do corazón, do corpo e da mente. Cada movemento conta:

Podedes atopar información sobre as actividades deportivas ofertadas polo Concello e pola ANPA Outeiro de Vea nos seguintes enlaces. Animádevos a participar!!!

- Escolas deportivas do concello.

- Actividades extraescolares da ANPA.

PROXECTA+

Proxecta

Continuamos participando no Plan Proxecta, no programa Proxectos de vida activa e deportiva e na modalidade XOGADE.

VISITA DO PRAÍÑA CF

Praíña Sporting Club Coñece o teu clube

Dentro do Programa XOGADE promovido pola Xunta de Galicia, o Praíña SP.C. desenvolveu hoxe no noso centro a actividade “Coñece o meu club”, coa que os nenos/as gozaron exercitándose como inmersión ao deporte, cos obxectivos de impulsar a función integradora e a cohesión social e fomentar a práctica deportiva.

O Praíña segue adiante co seu Plan Estratéxico exercendo como motor deportivo e sociocultural no Val do Ulla e na súa contorna.

O Val de Vea é unha terra onde numerosos deportistas e colaboradores formaron e forman parte do club. Esperemos que algúns dos nosos alumnos/as se sumen a esta lista.

Central America Soccer Sticker by Claro Costa Rica for iOS & Android | GIPHY

- La Voz de Galicia.

- Galería de fotos.

CAMIÑO DA IGUALDADE

IMG-20210323-WA0058.jpg

Para conmemorar o 8 de marzo, Día da Muller Traballadora, realizamos múltiples actividades centradas en coñecer mulleres que, ao longo da historia, abriron camiño e foron exemplo en diferentes profesións e ámbitos da vida.

Con elas, realizamos unha actividade de sendeirismo, unha ruta marcada polas mulleres que ían atopando polo camiño.

O tempo acompañou e a rapazada pasouno moi ben.

Tedes as fotos nas Galerías e a noticia, no Faro de Vigo.

XOGOS POPULARES

IMG-20201120-WA0023.jpg

Esta semana, co gallo do MAGOSTO, contamos no centro cun pack de 25 Xogos Populares e Tradicionais elaborados a maioría con madeira.

Este material préstao desinteresadamente o Concello do Grove, a quen desde aquí queremos agradecer a súa iniciativa.

O alumnado puido experimentar e coñecer estes xogos contribuíndo á mellora das súas habilidades motrices e ao coñecemento das manifestacións culturais propias de Galicia.

A actividade levouse a cabo cumprindo coas medidas de desinfección e hixiene correspondentes.

Se queredes ver como gozaron, premede na imaxe.

PLAN PROXECTA

Proxecta

O noso centro resultou admitido para participar no Plan Proxecta durante o curso 2020/2021 no programa Proxectos de vida activa e deportiva - PDC.

O programa pretende axudar os centros docentes a elaborar o seu proxecto deportivo de centro / vida activa e saudable, abordando a loita contra o sedentarismo, o sobrepeso e a obesidade a través do incremento, dentro e fóra do horario lectivo, da carga real de actividade física que realiza o alumnado.

Buscamos que o 100%  do alumnado reciba información e asesoramento de como incorporar no seu día a día actividade física, exercicio físico ou deporte como hábito de vida saudable, así como incrementar na súa estadía no centro a práctica de actividade física de calidade.

8-12 XUÑO EDUCACIÓN FÍSICA

ACTIVIDADES 1-5 XUÑO EDUCACIÓN FÍSICA