AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR INFANTIL

310 ideas de Recuerdos en 2021 | etiquetas preescolares, dibujos para  niños, dibujo de escuela

Onte, 21 de xullo, saíron publicadas no BOP da Provincia de Pontevedra as bases reguladoras da convocatoria para a concesión de axudas municipais de apoio á escolarización para o curso 2021/2022. Estas axudas están dirixidas a familias en situación de dificultades socioeconómicas e contémplanse como unha prestación social no marco das Axudas de Emerxencia Social polo seu carácter extraordinario e finalista.

Trátase de axudas para a adquisición de libros e material escolar para o alumnado matriculado no segundo ciclo de educación infantil.

O prazo para a súa presentación estará aberto desde o día 22/07/21 ata o 10/09/21 (ambos os dous días incluídos).

As solicitudes poderán presentarse a través da sede electrónica do Concello da Estrada (https://aestrada.sedeelectronica.gal) ou a través do Rexistro de Entrada do Concello en horario de atención ao público (de 09:00 a 14:00 horas).

Descargar anexos:

Aínda que o gasto non está feito, pódese presentar a solicitude co resto da documentación que se require nas bases e logo presentar a factura cando se realice o gasto.

LIBRIÑO PERÍODO ADAPTACIÓN INFANTIL

Audio libros y libros digitales – C.E.I.P. Virgilio Valdivia

Aquí vos deixamos ás familias dos nenos e nenas de 3 anos que se incorporarán ao noso centro en setembro un libriño con algunhas claves para facilitarvos o período de adaptación. De seguro que será do voso interese:

- Libriño adaptación infantil.

En setembro, antes do comezo das clases, as familias teredes unha reunión coas titoras de infantil na que vos explicarán os pormenores do curso e vos resolverán todas as dúbidas.

O REI LEÓN

O alumnado de infantil e as súas titoras gravaron a obra de teatro musical O Rei León, enmarcada no proxecto sobre África que desenvolveron ao longo do curso.

O resultado foi este magnífico vídeo, que podedes ver premendo na imaxe.

Desde aquí, enviamos un forte aplauso a estes pequenos grandes actores e actrices. gif aplauso - Pesquisa Google | Emoticones animados para whatsapp, Aplausos  gif, Aplausos

PROGRAMA DE SAÚDE INFANTIL

Cursos de nutrición para mejorar tu salud

Ponse en marcha de novo o Programa de Saúde Infantil Corals do Grupo de Nutrición Pediátrica do Hospital Clínico Universitario de Santiago de Compostela, en colaboración con colexios e centros de saúde e coa participación do Ministerio de Sanidade e Educación.

Este programa utilizarase para o seguimento de nenos de 3 a 6 anos durante máis de 10 anos, co obxectivo de identificar os factores de risco de obesidade infantil. Polo tanto, realizarán un seguimento anual do estado da condición física e realizarán cuestionarios sobre actividade física e nutrición, que se complementarán con muestreos en diferentes períodos ao longo do estudo (basal, 2, 5 e 10 anos). Todas estas actividades se realizarán na medida do posible nas propias instalacións educativas por persoal especializado e cualificado (persoal de actividade física e deporte, nutrición e enfermería).

Ao ser un programa de educación en saúde infantil, involucra a diferentes niveis: docentes, pediatras e pais/nais; co obxectivo final de mellorar a saúde dos nenos/as.

As familias con alumnado en infantil podedes ler a carta informativa para pais/nais e, de estardes interesados en participar no proxecto, cubrir a circular de confirmación de adhesión ao programa.

BLOG DE INFANTIL

Se queredes coñecer as actividades que desenvolveron no 1º trimestre deste curso os nenos e nenas de infantil do noso cole, visitade o blog infantil ceip manuel villar paramá. Alí atoparedes iso e moitas cousas máis.

ORLA INFANTIL 2017/2020

orla_infantil.jpg

RECOMENDACIÓNS LECTORAS INFANTIL

Imagenes Juegos en la playa

Premendo no adxunto veredes unhas recomendacións de libros de lectura de infantil para este verán.

ORLAS E FOTOS DE INFANTIL

De luns a venres, de 10:00 a 13:00 h, a partir do vindeiro luns 15 de xuño, poderán pasar polo centro as familias do seguinte alumnado de infantil:

• O alumnado que comeza a etapa de infantil neste curso,para recoller un libriño con recomendacións para o período de adaptación, ao que tamén podedes acceder picando aquí.
  • O alumnado que rematou neste curso a etapa de infantil, para recoller as orlas.
  • O alumnado de infantil que cumpre anos durante o confinamento ou no verán, para recoller unha foto-montaxe do seu aniversario.

Picade nas imaxes para velas mellor.

E, para saber máis, ide ao blog de infantil, na barra lateral esquerda.

OS PINTORES DE INFANTIL

Retratos de Frida Kahlo realizados polo alumnado de infantil, dentro do seu proxecto "Os pintores".  Homenaxe a Frida Kahlo do alumnado de infantil.

Para ver máis vídeos e actividades de infantil, ide ao seu blog, na barra lateral esquerda.

RECOLLIDA DO MATERIAL DE INFANTIL

Buscando escuela infantil: La primera en la frente | La agenda de ...

As familias do alumnado de infantil podedes pasar polo centro recoller os libros e o material escolar que quedou nas aulas este venres, 29 de maio, de 10:00 a 13:00 h.

Recordade vir con máscara e sen acompañantes e respectar a distancia de seguridade de dous metros.