1º nivel

XORNADA DE ACOLLIDA 3 ANOS

Barroco Infantil en el Corral Cervantes - Noticias y Opiniones GRUPO INDEX

O día 5 de xuño, de 11:00 a 12:00 h, teremos no cole unha xornada de acollida cos nenos e nenas de nova incorporación a 4º de educación infantil.

Tomaremos todos/as xuntos/as o taco da media mañá (que deberán traer da casa) e xogaremos no patio.

PERÍODO ADAPTACIÓN INFANTIL

Amazon.es: batas infantiles

Consultade no seguinte documento o período de adaptación do alumnado de infantil de 3 anos:

RECOMENDACIÓNS ALUMNADO 3 ANOS

Blog de los niños: ¿Quiénes somos?

Aquí vos deixamos ás familias dos nenos e nenas de 3 anos que se incorporarán ao noso centro en setembro un libriño con algunhas claves para facilitarvos o período de adaptación. De seguro que será do voso interese:

- Indicacións incorporación infantil 3 anos.

En setembro, antes do comezo das clases, as familias teredes unha reunión coas titoras de infantil na que vos explicarán os pormenores do curso e vos resolverán todas as dúbidas.

RECOMENDACIÓNS VERÁN INFANTIL 3 ANOS

▷ Gifs Animados de Estudiantes - Gifs Animados

Por aquí vos deixamos un libriño elaborado polas mestras de infantil con recomendacións para este verán destinadas ao alumnado de 3 anos de nova incorporación ao centro:

- Libriño recomendacións 3 anos.