A prensa do Deza

CAMPAMENTOS DE VERÁN

La concejala de Benestar Social, rodeada de los pequeños en el CEIP Pérez Viondi.

Segundo informa o Faro de Vigo, a concelleira de Benestar Social, Igualdade e Educación, Amalia Goldar, visitou os participantes nos campamentos Concilia promovidos polo Concello da Estrada.

A edil acercouse ao noso centro para comprobar o correcto funcionamento da actividade diaria dos cativos/as.

Ademais, estivo acompañada por persoal técnico do Concello para atender as demandas dos pais e nais do alumnado de analizar a cuberta do patio.

OBRADOIRO "FAI CLIC AO TEU BOCATA"

O pasado xoves, 27 de abril, de 11:00 a 13:00 h, e dentro do programa “FAI CLIC AO TEU BOCATA”, da Consellería do Mar, realizamos no centro un obradoiro que se dividiu en tres partes:

1ª: Presentación dos condutores do programa e dos personaxes PAN e LATA, protagonistas da actividade, que, xunto coa súa familia, nos situaron no mundo do cómic a través da proxección dun vídeo.

2ª: Presentación das características das conservas que se

degustarán no obradoiro, visualizando un vídeo onde aparece o

percorrido desde que os peixes están no seu hábitat natural ata que

chegan a ser parte dun bocata, pasando polo proceso de

enlatado.

3ª Realización dos bocatas e actividade lúdica.

Organizaron unha actividade en gran grupo mentres que, por grupos máis pequenos, foron pasando pola mesa de bocatas para escoller de xeito individual os ingredientes do seu.

Fixéronse tamén bocadillos para as persoas que presentan algún tipo de intolerancia ou alerxia alimentaria, o que permitiu dar información de que son e cómo actuar para protexer a saúde de todos/-as os/as participantes.

Déronselle os bocadillos a cada alumno ou alumna

segundo llellos foron preparando, para que puidesen ilos comendo.

Ao rematarmos o obradoiro, entregáronselles agasallos ao alumnado e material didáctico aos docentes.

- GALERÍA DE FOTOS

- LA VOZ DE GALICIA

UN CONTO CHEO DE LOBOS

Estamos de en hora boa no cole: A clase de 4º de primaria vén de gañar o premio na categoría 3 (3º e 4º de primaria) a curtas de animación en galego no marco do programa Nós tamén creamos 21/22, coa curtametraxe Un conto cheo de lobos, baseada no libro do mesmo nome da editorial OQO.

Os nosos pequenos/as cineastas recibirán un televisor e unha invitación ao festival de Cans.

Parabéns aos premiados/as!

Curtametraxe Un conto cheo de lobos:

Expocine:

Makingoff:

Los alumnos del Villar Paramá protagonistas en los premios “Nos tamén creamos!”.

PREMIO CURTA

- PODCAST

FIN DE CURSO EN CARBOEIRO

IMG_20220617_163644.jpg

Este venres, 17 de xuño, todo o alumnado do centro realizou unha excursión de fin de curso a Silleda para visitar o mosteiro de Carboeiro, comer na área recreativa da Carixa, practicar un pouquiño de sendeirismo e contemplar a fervenza do Toxa desde o miradoiro.

- La Voz de Galicia.

- Fotos.

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o Día da Paz no centro, con poemas, bailes e cancións.

Iremos colgando nestes días as fotos e vídeos da celebración.

OS MAIOS, NA "VOZ" E NO "FARO"

Na prensa de hoxe atopamos a celebración dos Maios no noso centro.

Premede enriba das imaxes para ler as noticias.

E, se queredes ver as fotos dese día, ide a Galerías.

HOXE, NO "FARO DE VIGO"

No Faro de Vigo de hoxe recollen a noticia da gravación no noso centro do noticiario Dinamiza TV.

Para ver as fotos desta actividade, ide a Galerías.

O OBRADOIRO "SEMENTEIRAS", NOS XORNAIS

A prensa de hoxe faise eco do obradoiro do programa Proxecto Terra: Sementeiras desenvolvido no noso centro.

Premede nas noticias para lelas mellor.

"A NENA", NA PRENSA

O noso cole destaca na prensa de hoxe coa noticia do 1º premio no Ourense Film Festival (OUFF) á curtametraxe A nena. Premede nas ligazóns para acceder á noticia nos xornais:

E, por se aínda non vistes a curta, aquí podedes gozala:

CAMPIONATO ZONAL CAMPO A TRAVÉS

Lecciones de deportividad

Onte, 11 de outubro, o noso alumnado de 2º a 6º de primaria participou no campionato zonal de campo a través.

Parabéns a Celia, a Irene e a Valentina pola medalla e  diplomas!

- La Voz de Galicia.

- Galería de fotos.