CALENDARIO PROCEDEMENTO ADMISIÓN 24/25 | |
Presentación de solicitudes de admisión |
Do 1 ao 20 de marzo |
Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido | Antes do 25 de abril |
Reclamación contra as listaxes provisionais | 5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido |
Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido | Antes do 15 de maio |
Prazo para formalizar a matrícula en educación infantil e primaria | Do 20 ao 30 de xuño |
Prazo para formalizar a matrícula na ESO |
Do 23 de xuño ao 7 de xullo |
Solicitudes
O modelo ED550B (admisión ordinaria) e os respectivos anexos estarán dispoñibles a partir día 1 de marzo: na aplicación admisionalumnado, na sede electrónica da Xunta de Galicia e no centro docente, onde se facilitará, de forma gratuíta, unha copia en papel ás persoas interesadas que a soliciten.
Forma de presentación das solicitudes: electrónica ou presencial
a) Presentación electrónica de solicitudes: A persoa solicitante ten que acceder á aplicación informática admisionalumnado e cubrir o modelo ED550B – anexo II e o modelo anexo II-bis, para o que necesariamente ten que dispoñer dun certificado de identidade e sinatura dixital (como o certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre ou calquera outro admitido pola sede) ou un sistema de usuario e clave como a Chave365.
b) Presentación presencial de solicitudes: A solicitude de admisión ordinaria (ED550B) e o anexo II-bis poden presentarse no centro docente indicado en primeiro lugar.
- ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro
- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
-
ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
-
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
-
ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
-
DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS SOBRE O DESENVOLVEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2024-2025