ATLETISMO EN PISTA EN CUNTIS

IMG-20240509-WA0023.jpg

Hoxe, 9 de maio, o alumnado de 5º de primaria desprazouse ata Cuntis para participar nunha xornada de atletismo en pista enmarcada no programa Xogade da Xunta de Galicia.

Mirade as fotos nas Galerías.

DÍA DA FAMILIA

DÍA DA RADIO

Hoxe conmemórase o Día mundial da Radio. E o noso coleción vén de participar cun podcast en PONTE NAS ONDAS! Este podcas elaborárono os alumnos e alumnas de 5º. Chámase: O misterio do códice de cabaleiros, cabaleiras e bestas. Escoitádeo que está moi interesante! (pincha na imaxe)

PONTE NAS ONDAS

Radio Gif

Hoxe, 13 de febreiro, queremos celebrar convosco o Día mundial da Radio, que a UNESCO dedica á temática da RADIO e a PAZ.

Toda a programación vai ser emitida desde o portal web ESCOLAS NAS ONDAS (www.escolasnasondas.com).

Mirade esta composición realizada para Ponte...nas ondas! por artistas da lusofonía: https://youtu.be/aM7udB8aYI8

Día da Poesía

O 21 de marzo é o día da poesía. Neste pequeno vídeo podemos ver como os nenos e nenas recitan o poema Que lindo! creado  por eles mesmos. Esperemos que vos guste!

Día de Rosalía

Esta semana versionamos uns vídeos de tik tok. É a        foma que temos de homenaxear a  Rosalía de Castro no seu día!