Improving your town

O 25 de Xaneiro catro membros do alumnado de 3º ESO elixidos por sorteo ( Airam Ces, Nelly González, Manuel González, Leire Rodríguez) acompañados da docente Pury Vez , foron recibidos pola Concelleira de Cultura e polo alcalde de Boiro para presentar o produto final dunha unidade didáctica baixo o título Improving your town (mellorando a túa cidade) . A unidade didáctica foi levada a cabo no marco do Obxectivo de Desenvolvemento Sostible nº 11 (Cidades e comunidades sostibles) e duns obxectivos e competencias específicas . Trala recollida de sinaturas e votacións a favor realizadas no centro escolar, algunhas das peticións achegadas á reunión no Concello foron : instalación de mais farolas solares nas rúas, mais fontes de auga potable, peticións concretas para mellorar as instalacións deportivas da vila e do rural, melloras nas paradas de autobús no rural, zonas de lecer cubertas, bicicletas de aluguer, etc . Agradecemos a atención cordial e pormenorizada tanto por parte da concelleira como polo alcalde en escoitar a opinión da mocidade. Grazas ao alumnado pola súa implicación na actividade. Se queredes saber mais, achegádevos a nós.

Todo o alumnado de 3º ESO.