Visita didáctica ao intermareal de Aguiño

O martes 3 de maio, os alumnos e alumnas de 1º de ESO e 1º de Bacharelato do IES Praia Barraña, acompañados polos seus profesores de bioloxía, Bea, Suso e Ana, achegáronse a Aguiño para estudar a zona intermareal, un hábitat que está cuberto de auga durante a marea alta e exposto ao aire durante a marea baixa.

Pola mañá, avanzando cara ao océano, a medida que a marea retrocedía, e a zona intermareal quedaba accesible, foron explorando as pozas de distinto tamaño e profundidade que ía formando a auga atrapada entre as rochas.  Pouco a pouco, descubriron que estas piscinas naturais estaban cheas de vida mariña que afloraba ante os seus ollos: caramuxos, arneiróns, mexillóns, actinias, ourizos de mar, lebres de mar, ofiuras, holoturias, estrelas de mar, cangrexos ermitáns, queimacasas, camaróns, ascidias coloniais, xunto cunha enorme variedade de algas e pequenos peixes. Tomaron fotos e puxeron a proba os seus coñecementos ata o mediodía, cando o mar comezou o seu ascenso, e houbo que emprender o camiño de volta, mentres as augas ían cubrindo de novo a zona intermareal e os seus habitantes.

Pola tarde, despois de comer, o grupo desprazouse  ata Corrubedo, para visitar a duna e disfrutar de tempo libre na praia antes de regresar a Boiro.