¡Movilízate por la selva!

Dende o Departamento de Bioloxía a profesora Aúrea Parcero Mariño e o alumnado de Bioloxía de 1ºESO A e B e de Ciencias Aplicadas de 4ºESO A están a participar da campaña MOVILÍZATE POR LA SELVA organizada polo Instituto Jane Googall (IJG)  e Mensaxeira da Paz por Nacións Unidas.

Trátase dunha campaña solidaria e ecolóxica vinculada á explotación sen control do Coltán no Congo. Aquí vos deixamos un enlace para saber maís desta cuestión que deixa atrás tantas vítimas.

Podedes participar traendo ao instituto os teus móbiles en desuso e así poder reutilizarse ou reciclarse e “converterse” en materiais educativos para nenas e nenos africanos, alimentos e medicinas para chimpancés rescatados, ou sementes e árbores nas selvas de África. Aquí vos deixamos algúns dos carteis realizados polo alumnado e o dosier informativo.

Moitas grazas

book | by Dr. Radut