Eventos - Filtro:

« Week of Maio 6, 2019 »
all day

A semana pasada o alumnado de 3º de ESO viviu dous días de aventura no medio natural, actividade física e convivencia en Pena Aventura Park. Explorar a natureza, relaxarse e divertirse... e, ao tempo, practicar o portugués. A actividade foi organizada polo departamento de Educación Física. Non hai máis que ver esta foto para ver que ben o pasaron!!

all day

A semana pasada, cun tempo estupendo, o alumnado de 1º de ESO visitou o Albergue de Ecoturismo de Alvarella. Foron dous días ben completiños. O xoves, cedo, recibíronnos Sofía, Xosé e Sira. E xa a camiñar ata o mosteiro de Caveiro. Muros, hórreos, muíños, capelas, pontes, fieitos milenarios, árbores da fraga...  Xogando con probas de sostibilidade na palleira e pola finca, cociñando magdalenas na cociña solar (e coa axuda do forno, porque non ía tanto sol. Ben ricas que estaban!), enredando no tempo libre (porque non levamos móbil!!!), ata axudando a limpar no comedor! Con todo o pasamos moi ben!

Os monitores, xenial; a comida das cociñeiras, como na casa, ou mellor!!! Para repetir!!!

all day

“Xuventude, oferta de actividades”, taller de GALP (Grupo de Acción Literal Costeira) no programa Con-ciencia. Na biblioteca.

•8.20h a 09.10h, 2º C (TIT)

•12.20h a 13.10h, 2º A (FQ)

•13.10h a 14.00, 2º B (ITI)

all day

Como pode a xuventude implicarse na súa vila, no seu entorno? Como pode poñer en práctica o seu compromiso para mudar as cousas? De que asociacións formamos parte? Cales hai preto de Porto do Son? En equipos, pensaron nisto. Expuxeron. Preguntaron.

O programa Con-Ciencia está a piques de rematar. Moito aprendemos con María e David!!!

all day

Cartas a ningures, ou non. De nós pode depender o futuro da Terra. Así se chama o podcast que gravaron os mozos e mozas de 3º de ESO que participaron no obradoiro de radioteatro con Roberto Casal. Non tería sido posible, como en anteriores ocasións, sen o apoio da OMIX de Porto do Son. Mil grazas! É un luxo contar con actividades coma esta! Parabéns a Roberto e ao alumnado!

Entrade no blog de Onda Perseveira para escoitar o podcast e poder contextualizalo. Alí imos publicando o que gravamos na nosa radio, dentro do programa da Rede de Bibliotecas Escolares,  Radio na Biblio.