« Week of Maio 21, 2018 »
all day

Pon a proba as túas destrezas matemáticas. Entra no blog da biblioteca para ver as bases.

all day

De 10:20h a 11:10h (aproximadamente), charla de Navega con rumbo, para o alumnado de 2º de ESO.  Actividade do Plan Director e Orientación. No salón de actos. Acompaña o profesorado que ten clase cos grupos.

all day

Martes 22 , de 08:20h a 14:00h, saída ao Tambre do alumnado de 1º de bacharelato para coñecer o funcionamento da central e realizar un roteiro polo entorno. Actividade organizada polos departamentos de Tecnoloxía e EF. Aprazada / anulada por problemas técnicos na central. De ser posible, comunicarase nova data ou realizarase o curso que vén.

Start: 22/05/2018

O martes 22 e o mércores 23 o Ciclo fará barranquismo, rapel, GPS e rafting en Cerdedo, Pontevedra.

all day

O departamento de Orientación achéganos a recensión da actividade do Plan de Acción Titorial realizada este luns sobre o uso da rede:

"O alumnado de 2º de ESO aisitiu á charla Navega con Rumbo polo Ciberespazo, impartida polo Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia. Fíxose fincapé no uso responsable das novas tecnoloxías, en navegar con seguridade, evitanto o ciberacoso e outros riscos de Internet asociados tamén aos xogos en rede, de mosda nestas idades. Con esta finalidade, explicáronse unha serie de pautas como protexer a privacidade, empregar un antivirus actualizado, evitar contrasinais fáciles de adiviñar, manter o perfil privado nas redes sociais para evitar que descoñecidos accedan á información persoal e comentar cos pais e/ou profesores as situacións que resulten incómodas neste ámbito.

Agardamos que o noso alumnado teña moi en conta as orientacións e que navegue con tino pola rede."

Start: 22/05/2018
End: 23/05/2018

all day

Onte o alumnado de 3º e 4º de ESO asistiu a unha representación de Anagnórise na Casa de Cultura, no marco das actividades que vimos realizando na celebración das Letras Galegas. Neste caso é unha colaboración coa editorial Galaxia. Foi unha proposta fresca, divertida e novidosa. Na entrada do blog da biblioteca podedes ler as opinións do alumnado.

Start: 26/05/2018 19:00

Sábado 26, ás 19:00h, acto de graduación de 2º de bacharelato.