Bacharelato

TI SI QUE VALES, V EDICIÓN

O venres 21 celebramos a V Edición do Ti si que vales no Pino Manso. Tivemos interpretacións musicais, bailes, beat box, breakdance..., e participou alumnado dende 1º de ESO ata 1º de Bacharelato. Moitas grazas a todos os participantes e a Román e María José por presentar o festival!

MURAL MURO NORTE

Xa está rematado o mural do muro norte! E loce así de bonito...

Moitas grazas a Juan Carlos e ao seu alumnado de Debuxo Artístico de 1º de Bacharelato.

CHARLA DONACIÓN

2019-05-03 14:26

O alumnado de 1º de BAC recibiu unha charla sobre donación e transplantes por parte da AXENCIA DE DOAZÓN DE ÓRGANOS E SANGUE.

INFORMACIÓN ALUMNADO BACHARELATO

2019-04-25 21:55

Esta semana o alumnado recibiu información de Inxeñería de Caminos, da Universidade da Coruña e das Forzas Armadas.

SAÍDA CAUREL ANCARES

2019-04-25 21:33

O departamento de Bioloxía e Xeoloxía organizou a saída para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, os días 10, 11 e 12 de abril.

CHARLA ABAU

2019-04-10 08:51

O martes 9 de abril o alumnado de 2º de Bacharelato recibiu unha charla sobre as Probas ABAU, impartida por Iván Carlos Area Carracedo (Delegado do Reitor na CIUG).