OBSERVA-ACCIÓN. CURSO 2017-18

O vindeiro xoves, 12 de abril, recibiremos aos profesores e profesoras de Castela-León que están connosco no proxecto.

Proceden do IES La Vaguada de Zamora. Percorreremos as instalacións do noso centro e asistirán as sesións de docencia das profesoras implicadas.

BENVIDOS!!!!!!

Profesorado participante no proxecto

50 aniversario do IES Pino Manso. A MEDIACIÓN COMO FERRAMENTA DE RESOLUCIÓN DE CONFLITOS. A SÚA APLICACIÓN NO ÁMBITO EDUCATIVO

Imaxe do Salón de Actos do IES Pino Manso. A comunidades educativa (profesorado, pais/nais e alumnado) tiveron a oportunidade de coñecer aspectos clave da mediación e a súa importancia no ámbito educativo.

O IES PINO MANSO RECIBE EN SANTIAGO O PREMIO PFPP

2017-01-27 11:00
2017-01-27 13:00

O venres, 27 de xaneiro, celebrouse en Santiago de Compostela a entrega de premios a PFPP (Plans de Formación Permanente do Profesorado). A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, otorgou a cada CEFORE de Galicia un premio por provincia.

O IES Pino Manso foi premiado este curso académico 2016-17.

Recollen o premio: o director: Juan Aguilar Madrazo, a coordinadora do PFPP no IES Pino Manso, Mercedes Alfaro Alonso e en representación do profesorado, Rosa Mª Fernández Calvo.

NORABOA PROFES!!!!!!!!!!!!!

O IES PINO MANSO RECIBE O PREMIO A PROXECTOS DE FORMACIÓN PERMANENTE DO PROFESORADO 2016

O IES Pino Manso recibe o premio a Proxectos de Formación Permanente do Profesorado 2016 dirixidos aos centros docentes que participan nos plans de formación permanente do profesorado implantados en centros educativos públicos no curso escolar 2015/2016.

O vindeiro venres, 27 de xaneiro, recollerán o premio en Santiago, o director Juan Aguilar, a coordinadora do proxecto Mercedes Alfaro e en representación do profesorado participante, a profesora Rosa Fernández.

Clic AQUÍ

NORABOA PROFES!!!!!!!!!!!

COMIDA DE XUBILACIÓNS

2016-06-30 14:00
2016-06-30 19:00

ÚLTIMA SESIÓN DE AVALIACIÓN COS NOSOS MATEMÁTICOS COMPAÑEIROS

Hoxe 30 de xuño, temos unha comida para despedir aos nosos compañeiros, Marisa Barreiro, orientadora do IES Pino Manso e aos profesores de matemáticas, Juan Boente e Manolo Pardal. Aos tres lles desexamos que gocen do tempo que agora van ter para eles e os seus e que non se esquezan deste centro no que compartimos tantos momentos.

NORABOA COMPAÑEIROS!!!!!!!

INTEGRACIÓN DAS COMPETENCIAS CLAVE NO CURRICULO

O profesarodo do IES Pino Manso está a desenvolver un curso sobre Integración das competencias clave no currículo. Carmen Vaz, asesora do CEFORE de Vigo, explica a importancia de asumir o reto do ensino competencial e a necesidade de adaptar o coñecemento aos intereses do alumnado para facilitar o ensino-aprendizaxe.