DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA 20/21

Susana Sangiao Novoxefa do departamento

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

OBRADOIRO DE HIP HOP

O alumnado de Bacharelato asistiu o venres 20 de decembro a un obradoiro de HIP HOP organizado polo departamento de Educación Física.

CHARLA VERO ROMERO

O alumnado de 2º de ESO asistiu o xoves 19 de decembro á charla da alpinista Vero Romero. Moitas grazas a Vero por esa interesante sesión.

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA 19/20

José Ramón Rey Rodríguez

Luis Miguel Quinteiro López

Susana Sangiao Novoxefa do departamento

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

CARREIRA IGUALDADE

O 12 de abril celebrouse a XII CARREIRA POLA IGUALDADE no Pino Manso, organizada polo Departamento de Educación Física, Vicedirección e a Anpa A Louriña.

As clasificacións, por categorías:

1º ciclo feminimo

1 Natalia Márquez

2 Lucía Montes

3 Laura Arias

1º ciclo masculino

1 Pedro Rodríguez

2 Iván Pérez

3 Thiago Sebastian

2º ciclo/Bac/Fp feminino

1 Nerea Rodríguez

2 Laura Mira

3 Érika Alonso

2º ciclo/Bac/Fp masculino

1 Gabriel Canedo

2 Abdelkader Serkouh

3 Sergio Lorenzo

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

2019-04-03 11:49

Neste curso o IES Pino Manso está a participar dun proyecto da Xunta chamado Proxecto Deportivo de Centro que trata de inculcar hábitos saudables nos alumnos por medio da práctica deportiva habitual. Como parte de este proxecto realizouse no centro a valoración do da condición física do alumnado de 3º da ESO e 1º de Bacharelato. Vistos os resultados, comprobamos que o noso alumnado atópase por encima da media galega en casi todas as medicións. Os resultados de cada alumno/a poden consultarse solicitando o código do alumno ó profesor de Educación Física.
Estes datos servirannos para comprobar a evolución da saude dos nosos alumnos ó longo da sua estancia no centro.

INFORME DAFIS