CARREIRA IGUALDADE

O 12 de abril celebrouse a XII CARREIRA POLA IGUALDADE no Pino Manso, organizada polo Departamento de Educación Física, Vicedirección e a Anpa A Louriña.

As clasificacións, por categorías:

1º ciclo feminimo

1 Natalia Márquez

2 Lucía Montes

3 Laura Arias

1º ciclo masculino

1 Pedro Rodríguez

2 Iván Pérez

3 Thiago Sebastian

2º ciclo/Bac/Fp feminino

1 Nerea Rodríguez

2 Laura Mira

3 Érika Alonso

2º ciclo/Bac/Fp masculino

1 Gabriel Canedo

2 Abdelkader Serkouh

3 Sergio Lorenzo

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

2019-04-03 11:49

Neste curso o IES Pino Manso está a participar dun proyecto da Xunta chamado Proxecto Deportivo de Centro que trata de inculcar hábitos saudables nos alumnos por medio da práctica deportiva habitual. Como parte de este proxecto realizouse no centro a valoración do da condición física do alumnado de 3º da ESO e 1º de Bacharelato. Vistos os resultados, comprobamos que o noso alumnado atópase por encima da media galega en casi todas as medicións. Os resultados de cada alumno/a poden consultarse solicitando o código do alumno ó profesor de Educación Física.
Estes datos servirannos para comprobar a evolución da saude dos nosos alumnos ó longo da sua estancia no centro.

INFORME DAFIS

BÁDMINTON AS NEVES

2019-03-25 21:35

Hoxe tivemos unha exhibición, organizada polo departamento de Educación Física, do club de bádminton de As Neves. O alumnado tamén estivo practicando, como podedes apreciar nas seguintes imaxes.

SEMANA BRANCA

2019-01-18 10:01

Alumnado do centro está nestas datas a disfrutar das diversas actividades da SEMANA BRANCA (Jaca) organizada polo departamento de Educación Física do centro

MAGOSTO

2018-11-13 23:35

O martes 13 de novembro celebramos o tradicional magosto, co asado de castañas, xogos populares organizados polo departamento de Educación Física e algún baile do alumnado. Grazas pola vosa implicación!

Tiro con Arco

O xoves 25 de outubro o departamento de Educación Física organizou unha actividade para dar a coñecer o  tiro con arco ao alumnado de ESO. Acudiron ao centro membros do club Archers Team e tras unha charla e exhibición sobre este deporte, varios alumnos e alumnas probaron a lanzar frechas.