Lingua Española

DÍA DO LIBRO

2019-04-27 15:52

O Departamento de Lingua Castelá e Literatura e o equipo da Biblioteca organizaron a celebración de día do libro co proxeccións de booktrailers de Recoméndoche un libro, canapés literarios entre 1º e 2º de ESO e gravacións de podcast con grupo de Literatura Universal de 1º de Bacharelato.

DÍA DA POESÍA

2019-03-21 16:50

O equipo da biblioteca e departamentos de linguas organizaron varias actividades para celebrar no instituto o día da poesía, visitando tamén o CEIP Fernández López.

CHARLA ESCRITORA

2019-03-15 16:29

O alumnado de 1º ESO asistiu o día 13 de marzo a unha charla coa escritora Marisol Ortiz de Zárate, organizada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura. Marisol Ortiz de Zárate é a  autora do libro de lectura obrigatoria "La canción de Shao Li"

DEPARTAMENTO DE LINGUA ESPAÑOLA 18/19

Borja Barreira Baños

Manuel Bouzas Escudero

María de los Ángeles Diéguez Rodríguez, xefa do departamento

Sonia Domínguez Ónega

Alicia Pazos Otero

El lazarillo de Tormes en rap. Lengua Castellana y Literatura. Curso 2016-17

Laura Lorenzo e Alba Vila versionan o Lazarillo de Tormes en forma de Rap

XENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!

El lazarillo de Tormes: Lengua Castellana y Literatura. Curso 2016-17

A profesora de Lingua Castelá e Literatura, Sonia Domínguez Ónega, levou a cabo unha orixinal tarefa co alumnado de 1º de Bacharelato: Marta Alonso, Miguel Alonso, Jesús Bolado, Antía Cendón e Lois Ferreira, os que asumiron diversos papeis da xenial obra da picaresca española, El lazarillo de Tormes y sus fortunas y adversidades.

No seguinte vídeo o podedes comprobar: