Ensino Secundario

XORNADA DE ACOLLIDA A PAIS E NAIS DO NOVO ALUMNADO DE 1º ESO. Curso 2017-18

2017-10-17 18:45
2017-10-17 19:45

O videiro martes, día 17 de outubro teremos unha XORNADA DE ACOLLIDA para as nais, pais e titores legais do alumnado de 1º da ESO no Salón de Actos, as 18:45h

Aspectos que se tratarán:

1. Organización de aulas

2. Opcións da matrícula

3. Atención á diversidade

4. Servizo de Orientación

5. Normas de Centro

A continuación as familias acompañarán as titoras e titor, ás aulas correspondentes.

1º ESO A: Beatriz Lastra

1º ESO B: Javier Rodríguez

1º ESO C: Irene González

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS. Curso 2017-18

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS. Clic AQUÍ

LISTA PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS. Clic AQUÍ

O periodo de reclamación á lista de excluídos remata aos dous días hábiles da publicación (Data de publicación 14. xullo. 2017)

Listas definitivas: 15 de setembro

UN ENSINO BASEADO EN TAREFAS. DEPARTAMENTO DE MÚSICA. Curso 2016-17

O ensino baseado en tarefas é unha forma activa de ensinar e de aprender.

A profesora de música Patricia Peña, desenvolveu co alumnado de 1º ESO e 2º ESO algunhas tarefas moi interesantes que podedes visionar facendo clic nos seguintes enlaces.

Neste enlace comprobaredes a labor de investigación do alumnado de 2º ESO sobre instrumentos musicais e a posterior edición online:

Neste video veredes como o alumnado de 1º da ESO realizou un titorial para facer libros:

Neste video podedes ver exemplos de como os alumnos aprenderon a deseñar os seus propios libros:

COÑECES AO LOBO?. 2017

2017-06-20 17:20
2017-06-20 18:10

A profesora de Bioloxía Beatriz Lastra, organizou para o alumnado de 1º ESO unha conferencia a cargo do ponente Marcos Parente, membro de ACOPO, na que os alumnos e alumnas tiveron a oportunidade de coñecer, entre outros aspectos, o ciclo vital, costumes, xerarquía, especies, distribución, etc deste mamífero.

Mantivo ao auditorio moi atento xa que lles explicou a súa experiencia persoal co lobo e como conseguiu seguir a unha manada a partir das pegadas e os excrementos. Foi quen de transmitir a importancia de conservar a este animal, ao que o home limita cada vez máis o seu hábitat.

FAINO TI: "COMENDO ZAPATO"

Traballo realizado polas alumnas: Lara Rodríguez, Andrea Martínez e Martina Acuña (4ºESO C)

Recreación da xenial escea da película "A Quimeira do Ouro" de Charles Chaplin.

PREMIO AO ALUMNADO DE 4º ESO: Certame Cooperativista no ensino 2017

2017-06-12 11:35
2017-06-12 12:25

O alumnado de 4º ESO A,B,C ven de recibir un premio polo traballo desenvolvido na contorna grazas á aplicación openstreetmap.

Baixo a supervisión e asesoramento do ex alumno do IES Pino Manso, Rafael Ávila Coya, os alumnos "mapearon" o Porriño identificando aqueles locais públicos accesibles a persoas en cadeiras de rodas.

Esta iniciativa mereceu o premio "Cooperativismo nas escolas" que entregou a Secretaria territorial da Xunta en Vigo, dona Yolanda Lesmes ás alumnas Leticia Urgal e Selene Ferreira en representación do alumnado.

DATA: 12 de xuño, 2017

LUGAR: Salón de Actos

Xarope Tulú ofreceu a narración-musical titulada "O cardume"

NORABOA!!!!!!!