Ensino Secundario

FP Dual

O alumnado de 4º de ESO e de FP Básica asistiu hoxe, 10 de marzo, a unha charla sobre a FP dual, impartida por profesorado do CIFP Manuel Antonio e do CIFP Valentín Paz Andrade.

SAÍDA DIDÁCTICA CORUÑA

Alumnado de 3º de ESO visitou o martes 3 de marzo os Museos Científicos Coruñeses.

Prevención Acoso Escolar

O día 28 de xaneiro o alumnado de 1º de ESO tivo unha charla enfocada á prevención do Acoso Escolar, dentro do Plan Director para a Convivencia.

CINE CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O martes 21 de xaneiro comezamos co proxecto O CINE COMO FERRAMENTA PARA A PREVENCIÓN E SENSIBILIZACIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO NOS CENTROS EDUCATIVOS, do Concello do Porriño. Participa o alumnado de 3º e 4º de ESO.

CHARLA VERO ROMERO

O alumnado de 2º de ESO asistiu o xoves 19 de decembro á charla da alpinista Vero Romero. Moitas grazas a Vero por esa interesante sesión.

IDENTIFICA-T

O 5 de decembro o alumnado de 2º de ESO participou na Obra de teatro-Obradoiro Identifica-T contra a violencia de xénero.