Ensino Secundario

UN ENSINO BASADO EN TAREFAS. DEPARTAMENTO DE MÚSICA. Curso 2016-17

O ensino baseado en tarefas é unha forma activa de ensinar e de aprender.

A profesora de música Patricia Peña, desenvolveu co alumnado de 1º ESO e 2º ESO algunhas tarefas moi interesantes que podedes visionar facendo clic nos seguintes enlaces.

Neste enlace comprobaredes a labor de investigación do alumnado de 2º ESO sobre instrumentos musicais e a posterior edición online:

Neste video veredes como o alumnado de 1º da ESO realizou un titorial para facer libros:

Neste video podedes ver exemplos de como os alumnos aprenderon a deseñar os seus propios libros:

COÑECES AO LOBO?. 2017

2017-06-20 17:20
2017-06-20 18:10

A profesora de Bioloxía Beatriz Lastra, organizou para o alumnado de 1º ESO unha conferencia a cargo do ponente Marcos Parente, membro de ACOPO, na que os alumnos e alumnas tiveron a oportunidade de coñecer, entre outros aspectos, o ciclo vital, costumes, xerarquía, especies, distribución, etc deste mamífero.

Mantivo ao auditorio moi atento xa que lles explicou a súa experiencia persoal co lobo e como conseguiu seguir a unha manada a partir das pegadas e os excrementos. Foi quen de transmitir a importancia de conservar a este animal, ao que o home limita cada vez máis o seu hábitat.

FAINO TI: "COMENDO ZAPATO"

Traballo realizado polas alumnas: Lara Rodríguez, Andrea Martínez e Martina Anna Porcu (4ºESO C)

Recreación da xenial escea da película "A Quimeira do Ouro" de Charles Chaplin.

PREMIO AO ALUMNADO DE 4º ESO: Certame Cooperativista no ensino 2017

2017-06-12 11:35
2017-06-12 12:25

O alumnado de 4º ESO A,B,C ven de recibir un premio polo traballo desenvolvido na contorna grazas á aplicación openstreetmap.

Baixo a supervisión e asesoramento do ex alumno do IES Pino Manso, Rafael Ávila Coya, os alumnos "mapearon" o Porriño identificando aqueles locais públicos accesibles a persoas en cadeiras de rodas.

Esta iniciativa mereceu o premio "Cooperativismo nas escolas" que entregou a Secretaria territorial da Xunta en Vigo, dona Yolanda Lesmes ás alumnas Leticia Urgal e Selene Ferreira en representación do alumnado.

DATA: 12 de xuño, 2017

LUGAR: Salón de Actos

Xarope Tulú ofreceu a narración-musical titulada "O cardume"

NORABOA!!!!!!!

ACTIVIDADE DE FORMACIÓN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

Publicadas as listaxes definitivas de alumnos seleccionados e suplentes.
Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web

Prazo de 5 días naturais (ata o 13 de xuño) para que os solicitantes fagan o pago da achega familiar.

XORNADA DE ACOLLIDA A PAIS E NAIS DO NOVO ALUMNADO DE 1º ESO. Curso 2017-18

O día 30 de maio, ás 19:00h, tivo lugar no Salón de Actos do noso centro a xornada de acollida para as familias dos alumnos e alumnas que o vindeiro curso 2017-18, farán 1º de Educación Secundaria no IES Pino Manso.

A xefa de estudos, Mercedes Bangueses, expuxo algunhas das múltiples actividades que se desenvolveron no instituto ao longo do curso académico, a importancia da implicación entre as familias e o centro educativo, e a xestión dos recursos para achegar ao alumnado unha formación integral e de calidade.

GRAZAS POLA ATENCIÓN PRESTADA !!!!!!!!