Ensino Secundario

XORNADA DE ACOLLIDA AO ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS DA ESO. Curso 2018-19

2018-06-08 10:00

O venres, día 8 de xuño, tivemos unha xornada de acollida para o alumnado dos centros adscritos ao IES Pino Manso:

CPI Fernández López

CPI Plurilíngüe de Atios

E tamén para aqueles alumnos e alumnas que proceden doutros centros e que farán o ano que ven os estudos de secundaria no noso centro. Foron recibidos polo director, Juan Aguilar, e acompañados en todo momento pola orientadora Sofía Areal e a profesora de pedagoxía terapéutica, Mercedes Alfaro.

Os anfitrións de 1º da ESO acompañaron aos futuros compañeiros polas instalacións do Pino Manso. No ximnasio, onde os profesores Jota e Susana, explicáronlle algunhas claves do deporte. Na aula de Debuxo o profesor Juan Carlos Lago amosoulle algunhas das orixinais creacións dos seus alumnos. Tamén estiveron percorrendo a biblioteca, onde a profesora Patricia lles explicou, entre outras cousas, a posibilidade do voluntariado. No laboratorio puideron gozar cos experimentos que a profesora Mª José preparara para eles cos seus alumnos de PMAR.

A xornada rematou na cafetería.

BENVIDOS!!!!!!!

CORRELINGUA 2018

2018-05-16 09:30

Un ano máis o alumnado de 1º ESO desprazarase a Vigo para compartir unha xornada lúdico-formativa con alumnos e alumnas doutros centros educativos.

CONCERTO DE RAP NO IES PINO MANSO

2018-05-11 10:30

O vindeiro venres, 11 de maio, terá lugar no IES Pino Manso un concerto de grupos de rap procedentes de distintos centros educativos da contorna.

ALUMNADO: 2º ESO e 3º ESO

LUGAR: Patio

HORA: 10:30-13:30h

FRANCOPHONIE 2018

2018-05-08 08:45

Un ano máis, o alumnado de 3º e 4º da ESO que cursa voluntariamente a materia de Francés, poderá gozar deste evento acompañados polas profesoras de Francés, Monique Otero e Lourdes Manteiga e o profesor de Historia, Anibal Ucha.

SAÍDAS DIDÁCTICAS 2018

2018-03-21 08:45
2018-03-23 14:30

SAÍDAS DIDÁCTICAS 2018

21 DE MARZO

CASA DAS CIENCIAS (A CORUÑA)

Organiza: Dto. Física e Química

21 DE MARZO

ILLA DE SAN SIMÓN

Organiza: Dto. Xeografía e Historia

22 DE MARZO

CASTRO DE SANTA TECLA (A GUARDA) E  VALENÇA DO MIÑO

Organiza: Dto. Xeografía e Historia

1º/2º BACHARELATO

21-23 MARZO

COUREL

Organiza: Dto. Bioloxía e Xeoloxía

O ALUMNADO DE 3º ESO VISITA Á EXPOSICIÓN "PERGAMIÑO VINDEL" 2018

2018-02-22 09:35

O departamento de Lingua Galega organizou o 22 de febreiro, para o alumnado de 3º da ESO, unha visita didáctica a Vigo para visitar no Museo do Mar, a exposición do "Pergamiño Vindel": Un tesouro en sete cantigas.

Despois tiveron unha xornada de lecer na praia, aproveitando o bo día.

Profesoras acompañantes: María Pereiro, profesora de Lingua Galega, Araceli Andrade, profesora de Tecnoloxía e María Martínez, profesora de Inglés.