Alumnado e familias

30 aniversario Convención sobre os Dereitos do Neno

No ano 2019 celebrouse o 30 aniversario da aprobación da Convención sobre os Dereitos do Neno (CDN) pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas e, con tal motivo, a Plataforma de Organizacións de Infancia de Galicia vén de promover unha nova edición en galego do texto íntegro do tratado e unha serie de convencións adaptadas coa finalidade de achegar os dereitos da infancia ao conxunto da sociedade galega poñendo un fincapé especial nos nenos, nenas e adolescentes.

Coa colaboración da Xunta de Galicia, lanzaron catro publicacións da CDN:

Convención sobre os dereitos do neno adaptada para 6-8 anos

Convención sobre os dereitos do neno adaptada para 9-12 anos

Convención sobre os dereitos do neno adaptada para 13-18 anos

Convención sobre os dereitos do neno (texto oficial)

#GivingTuesday

O Concello do Porriño, tal como acordaron os nenos e as nenas que asistiron ao pleno infantil do 15 de novembro, organiza unha iniciativa solidaria no marco do proxecto internacional #GivingTuesday consistente nunha recollida de alimentos que, unha vez clasificados, serán repartidos entre as familias con menos recursos do concello.

O martes 3 de decembro teremos un punto de recollida no Instituto.

Recoméndase deixar sobre todo aceite, galletas, legumes, leite e alimentos infantís, así como tamén conservas ou outros precociñados como fabada, garavanzos, lentellas, albóndegas...

Grazas de antemán.

DÍA DO ENSINO

O día 31 de Outubro

é NON LECTIVO

(DÍA DO ENSINO)

27 DE SETEMBRO, MOVILIZACIÓNS POLO CAMBIO CLIMÁTICO

2019-09-27 12:57

O alumnado do IES Pino Manso buscou razóns para preocuparse polo cambio climático, e saíron cousas ben interesantes!

BLOG DE ORIENTACIÓN

Para facilitar a información que precisen as familias e alumnado do IES Pino Manso, a xefa do departamento de Orientación, Sofía Areal conta cun blog ao que poden acceder facendo clic AQUÍ