Alumnos/as

GAÑADORES DO II TORNEO DE XADREZ NA BIBLIOTECA

Rematou o II torneo de xadrez celebrado na biblioteca do centro. Os gañadores son:

1º PREMIO: Christian Embuena Gómez (2º Bacharelato B)

2º PREMIO: David de Sousa Bargiela (3º ESO B)

3º PREMIO: Xian Alonso Tejero (1º ESO A)

David de Sousa e Christian Embuena cos seus respectivos diplomas acreditativos

Xian Alonso na biblioteca, onde se celebrou o torneo

PARABÉNS!!!!!!

CHARLA: ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA NA USC. 2018

2018-04-06 12:50

O alumnado de 2º de Bacharelato, o venres 6 de abril, tivo unha nova oportunidade para informarse sobre os graos que se imparten nesta universidade galega.

Contaron ademais coa presenza de Sandra Boente, antiga alumna do Centro que comentou a súa experiencia no primeiro ano universitario en Santiago.

Día 6 de abril

Hora: 12:50-13:40h

Lugar: Salón de actos

CONFERENCIA INFORMATIVA IMPARTIDA POLA CIUG. 2018

2018-04-03 12:50

O vindeiro martes, 3 de abril, terá lugar no Salón de actos do instituto, unha charla informativa impartida pola CIUG (Comisión Interuniversitaria de Galicia) para o alumnado de 2º de Bacharelato.

Día: 3 de abril 2018

Hora: 12:50-13:40h

Lugar: Salón de actos

BECAS DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN INGLÉS 2018

Subdirección General de Becas, Ayudas al estudio y Promoción Educativa. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

A Universidade Internacional Menéndez Pelayo convoca 14.000 axudas para a realización dun curso intensivo de inmersión lingüística en inglés, que terá lugar en distintas cidades de España en colaboración co Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, destiñadas a estudantes que sexan becarios da convocatoria xeral de becas.

- A axuda consiste na asistencia a un curso intensivo en inglés organizado pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo, que ten unha duración dunha semana e pode realizarse ao longo do ano 2018.

- A axuda inxire os gastos de manutención, aloxamento e ensinanza.

- Se resultas seleccionado/a deberás abonar 100€ para efectuar a reserva.

- Organizarase en grupos de 15 alumnos.

- O contido do curso será exclusivamente oral e será impartido por profesores e auxiliares de conversación.

Podes acceder ás bases da convocatoria para ampliar esta información, coñecer se reúnes todos os requisitos e presentar a túa solicitud a través da páxina web do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte:

O prazo de solicitude remata o próximo día 2 de abril de 2018.

FORMACIÓN PROFESIONAL: PROBA DE ACCESO A GRAO MEDIO. 2018

Leer INFORMACIÓN: facer clic AQUÍ

PRAZO de presentación de solicitudes: 12-23 marzo 2018

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES DE 1º BACHARELATO 2017-2018