Alumnado e familias

INICIO DE CURSO 21-22

• Mércores 15, presentacións 1º ESO, 2º ESO e 3º ESO segundo o indicado AQUÍ

• Xoves 16, presentacións 4º ESO e BAC  segundo o indicado AQUÍ

Recibirán unha mensaxe a través do abalarMóbil informando do grupo ao que pertence o seu fillo ou filla. A aplicación está a dar problemas, agradecemos teñan paciencia.

• As clases de FP Básica comezarán o día 23 de setembro

Bo inicio de curso!

INFORMACIÓN IMPORTANTE TIEMPOS ESCOLARES - Colegio Josefa Amar y Borbon

REHABILITACIÓN INTEGRAL DO EDIFICIO

Proximamente, comezarán as obras de rehabilitación do edificio do IES Pino Manso. Este logro é froito da insistencia de sucesivas direccións do centro; somos conscientes de que a execución deste proxecto vai ocasionar trastornos no día a día do centro pola imposibilidade de a desenvolver unicamente en períodos non lectivos. Agradecemos a comprensión de toda a comunidade educativa.

Alegrámonos de que a Consellería e Xefatura Territorial deran este grande paso para o noso centro.

Máis información, clicando na imaxe.

MATRÍCULA 21-22

Información sobre a formalización da matrícula (alumnado que aprobe todas as materias en xuño):

La tarea más importante | Rafael Hernampérez

XORNADAS PORTAS ABERTAS ALUMNADO SEXTO PRIMARIA

O luns 24 de maio arrancamos coas Xornadas de portas abertas para o alumnado de 6º de primaria.

ORLAS 2021

Onte tivemos o acto de entrega de orlas ao alumnado que rematou 2º de Bacharelato. Debido ás circunstancias, non puideron asistir as familias, ás que enviamos os nosos parabéns e un afectuoso saúdo.

O acto estivo presentado por Estela Diz (2º BAC B), Antía Domínguez (2º BAC A) e Alessandro Porcu (2º BAC C), enriquecido musicalmente coas actuacións de Manuela Lema (2º BAC B), Andrés Campos (2º BAC B), Valeria Pérez (2º BAC B) e Martín Rodríguez (2º BAC B).

Rosa Fernández, a directora; Susana Teijeira, ex-alumna, bióloga e investigadora e Mercedes Bangueses, como representante do profesorado, adicaron emotivos discursos ao alumnado.

Tfarah Salec (2º BAC B) foi a encargada de falar en nome do alumnado.

Manolo Bouzas, titor de 2º BAC A, Ana Fernández, titora de 2º BAC B, e Luisa Cazorla, titora de 2º BAC C, fixeron as entregas das orlas e das matrículas de honra. Obtiveron matrícula de honra Ainhoa Cabaleiro (2º BAC A), Alba Gilsanz (2º BAC A) e Lía Lago (2º BAC B), ás que novamente felicitamos.

E no faltaron os tradicionais vídeos recopilatorios do paso polo instituto do alumnado: un de Juan Carlos Lago, profesor de Debuxo, e outro de Sofía Viyella (2º BAC B).

E a vós, alumnas e alumnos que rematades 2º de Bacharelato, darvos as grazas por todo o aportado estes anos ao Pino Manso e desexarvos todos os éxitos e toda a felicidade, tanto a nivel académico e profesional coma a nivel persoal. Apertas!

XORNADAS PORTAS ABERTAS UVIGO

Os días 24 e 25 e maio en horario de 16:00 a 19:00 horas terán lugar as Xornadas de Portas Abertas da Universidade de Vigo. Nelas teredes a oportunidade de escoitar a responsables das diferentes facultades e escolas da Uvigo explicando as principais características das titulacións ofertadas para o curso 21-22.

No seguinte enlace tedes o díptico coa programación proposta: Xornadas Portas Abertas

Dentro de cada área de coñecemento hai unha sala onde vai ter lugar a videoconferencia, tedes que cliclar aí para acceder e poñer a clave que se vos indica para cada sala.