Alumnos/as

Materia: Educación Plástica Visual e Audiovisual. 4º ESO

Traballo final presentado por Uxía, Ana, Noemí e Sara

NORABOA!!!!!!!

"A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC 2018": ACTO DE RECOÑECEMENTO AO MELLOR ALUMNADO DE GALICIA

Convócase ao mellor alumnado de Galicia a un acto de recoñecemento a súa labor como estudantes.

Requisito: ter acadado unha nota media de 9 entre o Bacharelato e a fase xeral da proba ABAU.

LUGAR: Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia.

R/ Miguel Ferro Caveiro  s/n- San Lázaro

Santiago de Compostela

(Confirmar asistencia antes das 14h do día 1 de xullo)

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES DE 1º BACHARELATO 2017-2018

CALENDARIO DE EXAMES PARA O ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO CON MATERIAS PENDENTES DE 1º

Facer  clic AQUÍ

VISITA A INDITEX (A CORUÑA)

2018-01-30 08:45

A visita á empresa INDITEX, permitirá ao alumnado de Economía, ver de cerca a organización e xestión da multinacional.

Conferencia sobre Economía

2018-01-10 13:40

ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

SALÓN DE ACTOS

HORA: 13:40-14:30

UNESCO: "CIUDADES AMIGAS DE LA INFANCIA". 2017-18

2017-11-28 12:00

O alumnado da ESO do Porriño tivo un punto de encontro no Concello o día 28 de novembro. A alcaldesa Eva de la Torre recibiu aos alumnos e alumnas dos distintos centros educativos porriñeses, que están a desenvolven o proxecto "CIDADES AMIGAS DA INFANCIA"

Os menores participaron activamente no pleno, argumentando aqueles aspectos que para eles e elas eran importantes, co obxectivo de mellorar a vida dos cidadans.

NORABOA A TOD@S!!!!!!!