Dinamización Lingüística

Dinamización Linguística

GALA DígochoEu

Onte rematou o concurso do DígochoEu cunha gran festa no auditorio da cidade da cultura en Santiago de Compostela. Alá fomos como finalistas que eramos.

Fomos con ilusión, volvimos coa gratitude de saber que fomos un dos 10 centros finalistas de toda Galicia e con ansias de facer que a nosa lingua siga sendo un vínculo de cohesión entre nós.

Agradecer a Carlos, a Esther e a todo o equipo do DígochoEu polo seu ben facer e por brindarnos esta oportunidade de poder participar e formar parte da familia do DígochoEu.

Felicitar aos centro gañadores e a todos os centros finalistas que puxestes o voso gran de millo para visulizar e dignificar a nosa lingua.

E, por último, para toda a mocidade, non deixedes que a nosa lingua quede tan só nun programa-concurso da tvg, ou nas aulas de galego, faládea, é o voso patrimonio, a vosa herdanza! Facede uso dela e querédea!

Saúde e lingua!

ENCONTRO CON IGNACIO VILAR

Hoxe, no festival de Cans, con Ignacio Vilar e con Aura 1964, o guión da súa vindeira película.No grupo do clube de lectura do Pino Manso leron o libro Aura 1964 e hoxe realizaron un coloquio con el. Intercambiaron opinións sobre a temática, os protagonistas, os espazos, a literatura, o audiovisual... Porque unha peli sempre comeza por palabras e por alguén que as escribe. "Aura 1964", unha ollada ao pasado para poder seguir sementando un bo futuro. E se rematase sendo algúns d@s nos@s alumn@s os actores ou actrices da peli? Grazas a Ignacio Vilar e grazas a Eva, de Vía Láctea Films, por convidarnos a esta sesión tan bonita.

ACTUACIÓN AVELINO GONZÁLEZ

Onte tivemos a sorte de poder gozar da actuación de Avelino González, un home de teatro, de cine, de series... pero nesta ocasión veu ao noso instituto a contar contos e lendas da zona, a como xogar coas palabras e sentilas. Pescudou sobre as orixes dos nomes e apelidos do alumnado de 2º de ESO e fixo un percorrido polo noso patrimonio inmaterial máis próximo. Sempre tendo como fío condutor a nosa lingua, o galego. Todo isto sacándolle un sorriso a todos/as os que o escoitamos. Porque Avelino é un home de teatro, de contar, de saber e, sobre todo, un home do que aprender moito. Grazas!