Bioloxía e Xeoloxía

ANATOMÍA APLICADA: OS TRANSPLANTES DE ÓRGANOS. Curso 2016-17

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do que se pode facer para aprender a importancia que teñen os transplantes de órganos como medio de salvar vidas.

Facer clic no enlace que aparece a continuación:

COÑECES AO LOBO?. 2017

2017-06-20 17:20
2017-06-20 18:10

A profesora de Bioloxía Beatriz Lastra, organizou para o alumnado de 1º ESO unha conferencia a cargo do ponente Marcos Parente, membro de ACOPO, na que os alumnos e alumnas tiveron a oportunidade de coñecer, entre outros aspectos, o ciclo vital, costumes, xerarquía, especies, distribución, etc deste mamífero.

Mantivo ao auditorio moi atento xa que lles explicou a súa experiencia persoal co lobo e como conseguiu seguir a unha manada a partir das pegadas e os excrementos. Foi quen de transmitir a importancia de conservar a este animal, ao que o home limita cada vez máis o seu hábitat.

CALENDARIO CÓSMICO

O alumnado de 1º ESO A e 1º ESO C realizou o vídeo que se inxire a continuación e que recolle a tarefa desenvolta na materia de Bioloxía e Xeoloxía que imparte Beatriz Lastra.

MOI BO TRABALLO!!!!!!!!!!!!

ANATOARTE: PROXECTO DE CENTRO 2017

Traballos expostos do alumnado de 1º bacharelato que cursa a materia de Anatomía Aplicada.

PERCORRENDO O COUREL 2017. SEMANA DE ACTIVIDADES

2017-04-05 08:45
2017-04-07 08:45

O alumnado de Bacharelato, acompañado polos porfesores Anxo Rivas, Juan Carlos Lago e Manolo Bouzas, fixeron sendeirismo polas montañas galegas do Courel.

ALUMNOS DE 1º DE BACHARELATO VISITAN EN MADRID A EXPOSICIÓN "ARTE Y CARNE"

Os alumnos de 1º de Bacharelato que cursan a materia de Anatomía Aplicada, acompañados da súa profesora Lucinaide Fernández, visitaron en Madrid o 17 de marzo a exposición "Arte y carne. La anatomía a la luz de la ilustración".

O doutor D.Fermín Viejo impresionou ao grupo coas súas extraordinarias explicacións.