Departamento de orientación

PLENO INFANTIL 10 MAIO

Tres representantes do alumnado de 1º de ESO acudiron ao Pleno Infantil Municipal do Concello do Porriño. Alí levaron propostas de todo o alumnado de 1º ESO, que tiveron sesións previas de preparación nas que as debatiron e seleccionaron.

CHARLA DONACIÓN

2019-05-03 14:26

O alumnado de 1º de BAC recibiu unha charla sobre donación e transplantes por parte da AXENCIA DE DOAZÓN DE ÓRGANOS E SANGUE.

INFORMACIÓN ALUMNADO BACHARELATO

2019-04-25 21:55

Esta semana o alumnado recibiu información de Inxeñería de Caminos, da Universidade da Coruña e das Forzas Armadas.

VISITA EFA AS CANCELAS

2019-04-25 21:48

O 12 de abril o alumnado de 4º de ESO recibiu información de profesorado e alumnado da EFA As Cancelas (As Neves) sobre a súa oferta formativa.

CHARLA ABAU

2019-04-10 08:51

O martes 9 de abril o alumnado de 2º de Bacharelato recibiu unha charla sobre as Probas ABAU, impartida por Iván Carlos Area Carracedo (Delegado do Reitor na CIUG).

BECAS UNIVERSITARIAS CARLOS III

2019-04-03 09:07

Convocatoria de Becas Universitarias dirixidas a estudantes de 2º de Bacharelato para estudar na universidade Carlos III de Madrid

No enlace  Programa Becas Alumni podedes ver as bases da convocatoria e requisitos para a presentación de solicitudes