Departamento de orientación

OBRADOIRO DE HABILIDADES SOCIAIS

2019-01-10 13:08

O alumnado de 4º ESO participou os días 8 e 9 de xaneiro nun obradoiro de habilidades sociais organizado polo departamento de Orientación.

AMIGO VISIBLE

2018-12-21 10:15

O 20 de decembro iniciouse o programa AMIGO VISIBLE, do departamento de Orientación do IES Pino Manso. Cada alumno e alumna de 1º de ESO coñeceu ao seu padriño ou madriña para este curso, de 1º de Bacharelato. A presentación tivo lugar no salón de actos e a primeira toma de contacto na cafetería do centro. Aquí tedes as fotos  dalgúns deses encontros, que esperamos sexan os primeiros de moitos.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN 18/19

Sofía Areal Giráldez, xefa do departamento

Mercedes Alfaro, profesora terapeuta

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA 2018

2018-02-08 09:35

Con motivo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, a Universidade de Vigo convocou a alumnas da ESO de Porriño e de tres centros públicos de Vigo, para participar nos distintos talleres escolares que se organizaron.

Esta inciaiva que se celebra por segundo ano consecutivo, está organizada polas Escolas de Industriales e Telecomunicacións e polas facultades de Bioloxía, Ciencias do mar e Química. Un total de 120 alumnas de 3º e 4º da ESO puideron achegarse ás actividades relacionadas coa termografía, deseño, programación de robots, detección de patoloxías autoinmunitarias, cuantificación de toxinas marinas, etc.

Profesoras acompañantes: Beatriz Lastra, profesora de Bioloxía e Raquel Pereira, profesora de Tecnoloxía

ALUMNADO DO PINO MANSO NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO 2018

2018-02-08 08:45
2018-02-08 20:30

Os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato visitaron hoxe xoves, día 8 de febreiro, distintas facultades da USC coa finalidade de coñecer os grados que nelas se imparten e ir acadando información valiosa para deseñar o seu futuro profesional.

Tamén aproveitaron a oportunidade de visitar a Cidade da Cultura coa imponente arquitectura de Peter Eisenman.

Profesores acompañantes: Sofía Areal, Orientadora, María Martínez, profesora de Inglés e Anxo Rivas, profesor de Bioloxía.

VISITA AOS CENTROS DE FORMACIÓN PROFESIONAL DE VIGO 2018

O venres, 2 de febreiro o alumnado de 4º ESO percorreu distintos talleres dos centros de formación Profesional, Valentín Paz Andrade e Manuel Antonio, para coñecer as familias profesionais de grao Medio e Superior que se imparten, dentro do programa de Orientación Profesional que xestiona o departamento de Orientación do IES Pino Manso.

Profesores acompañantes:Sofía Areal, xefa do departamento de Orientación e Aníbal Ucha, profesor de Xeografía e Historia e titor de 4º ESO A.