Departamento de orientación

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA 2018

2018-02-08 09:35

Con motivo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, a Universidade de Vigo convocou a alumnas da ESO de Porriño e de tres centros públicos de Vigo, para participar nos distintos talleres escolares que se organizaron.

Esta inciaiva que se celebra por segundo ano consecutivo, está organizada polas Escolas de Industriales e Telecomunicacións e polas facultades de Bioloxía, Ciencias do mar e Química. Un total de 120 alumnas de 3º e 4º da ESO puideron achegarse ás actividades relacionadas coa termografía, deseño, programación de robots, detección de patoloxías autoinmunitarias, cuantificación de toxinas marinas, etc.

Profesoras acompañantes: Beatriz Lastra, profesora de Bioloxía e Raquel Pereira, profesora de Tecnoloxía

ALUMNADO DO PINO MANSO NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO 2018

2018-02-08 08:45
2018-02-08 20:30

Os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato visitaron hoxe xoves, día 8 de febreiro, distintas facultades da USC coa finalidade de coñecer os grados que nelas se imparten e ir acadando información valiosa para deseñar o seu futuro profesional.

Tamén aproveitaron a oportunidade de visitar a Cidade da Cultura coa imponente arquitectura de Peter Eisenman.

Profesores acompañantes: Sofía Areal, Orientadora, María Martínez, profesora de Inglés e Anxo Rivas, profesor de Bioloxía.

VISITA AOS CENTROS DE FORMACIÓN PROFESIONAL DE VIGO 2018

O venres, 2 de febreiro o alumnado de 4º ESO percorreu distintos talleres dos centros de formación Profesional, Valentín Paz Andrade e Manuel Antonio, para coñecer as familias profesionais de grao Medio e Superior que se imparten, dentro do programa de Orientación Profesional que xestiona o departamento de Orientación do IES Pino Manso.

Profesores acompañantes:Sofía Areal, xefa do departamento de Orientación e Aníbal Ucha, profesor de Xeografía e Historia e titor de 4º ESO A.

PROXECTO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

2017-12-19 12:50

ALUMNADO DE 2º e 3º ESO

SALÓN DE ACTOS

HORA: 12:50-13:40

Contará coa presenza da rapeira Aid, organizadora do proxecto

CHARLA SOBRE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA

2018-01-22 10:45
2018-01-22 11:35

ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

LUGAR: SALÓN DE ACTOS

HORA: 10:45-11:35

XORNADA DE ACOLLIDA AO NOVO ALUMNADO DE 1º ESO. 2017

2017-06-08 11:30
2017-06-08 14:00

O xoves, 8 de xuño tivo lugar a tradicional xornada de acollida ao alumnado que cursará no IES Pino Manso o primeiro Curso de Secundaria.

A maioría dos futuros alumnos e alumnas, proceden dos centros adscritos, CPR Plurilíngüe de Atios e CPR Fernandez López.Todos gozaron da súa primeira estancia no centro, no que a partir do vindeiro curso 2017-18, continuarán a súa formación.

Guiados por alumnos, xa veteranos, que cursaron este ano 1º da ESO, visitaron a Biblioteca do centro, o laboratorio de Química, o Ximnasio, etc para rematar a xornada cun aperitivo na cafetería.

BENVIDOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!