Departamento de orientación

VISITA Á UNIVERSIDADE DE VIGO

2019-02-15 09:59

O alumnado de 1º Bacharelato fixeron unha visita á Universidade de Vigo, organizada polo departamento de Orientación do centro.

VISITA Á USC

2019-02-14 12:19

O alumnao de 1º de Bacharelato realizou unha visita á Universidade de Santiago de Compostela e ao Museo de historia natural. Esta saída foi organizada polo departamento de Orientación do centro.

OBRADOIRO DE HABILIDADES SOCIAIS

2019-01-10 13:08

O alumnado de 4º ESO participou os días 8 e 9 de xaneiro nun obradoiro de habilidades sociais organizado polo departamento de Orientación.

AMIGO VISIBLE

2018-12-21 10:15

O 20 de decembro iniciouse o programa AMIGO VISIBLE, do departamento de Orientación do IES Pino Manso. Cada alumno e alumna de 1º de ESO coñeceu ao seu padriño ou madriña para este curso, de 1º de Bacharelato. A presentación tivo lugar no salón de actos e a primeira toma de contacto na cafetería do centro. Aquí tedes as fotos  dalgúns deses encontros, que esperamos sexan os primeiros de moitos.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN 18/19

Sofía Areal Giráldez, xefa do departamento

Mercedes Alfaro, profesora terapeuta

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA 2018

2018-02-08 09:35

Con motivo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, a Universidade de Vigo convocou a alumnas da ESO de Porriño e de tres centros públicos de Vigo, para participar nos distintos talleres escolares que se organizaron.

Esta inciaiva que se celebra por segundo ano consecutivo, está organizada polas Escolas de Industriales e Telecomunicacións e polas facultades de Bioloxía, Ciencias do mar e Química. Un total de 120 alumnas de 3º e 4º da ESO puideron achegarse ás actividades relacionadas coa termografía, deseño, programación de robots, detección de patoloxías autoinmunitarias, cuantificación de toxinas marinas, etc.

Profesoras acompañantes: Beatriz Lastra, profesora de Bioloxía e Raquel Pereira, profesora de Tecnoloxía