Departamento de orientación

XORNADA DE ACOLLIDA AO ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS DA ESO. Curso 2018-19

2018-06-08 10:00

O venres, día 8 de xuño, tivemos unha xornada de acollida para o alumnado dos centros adscritos ao IES Pino Manso:

CPI Fernández López

CPI Plurilíngüe de Atios

E tamén para aqueles alumnos e alumnas que proceden doutros centros e que farán o ano que ven os estudos de secundaria no noso centro. Foron recibidos polo director, Juan Aguilar, e acompañados en todo momento pola orientadora Sofía Areal e a profesora de pedagoxía terapéutica, Mercedes Alfaro.

Os anfitrións de 1º da ESO acompañaron aos futuros compañeiros polas instalacións do Pino Manso. No ximnasio, onde os profesores Jota e Susana, explicáronlle algunhas claves do deporte. Na aula de Debuxo o profesor Juan Carlos Lago amosoulle algunhas das orixinais creacións dos seus alumnos. Tamén estiveron percorrendo a biblioteca, onde a profesora Patricia lles explicou, entre outras cousas, a posibilidade do voluntariado. No laboratorio puideron gozar cos experimentos que a profesora Mª José preparara para eles cos seus alumnos de PMAR.

A xornada rematou na cafetería.

BENVIDOS!!!!!!!

CONCERTO DE RAP NO IES PINO MANSO

2018-05-11 10:30

O vindeiro venres, 11 de maio, terá lugar no IES Pino Manso un concerto de grupos de rap procedentes de distintos centros educativos da contorna.

ALUMNADO: 2º ESO e 3º ESO

LUGAR: Patio

HORA: 10:30-13:30h

PREVENCIÓN: CONDUTAS ADITIVAS NAS TIC

2018-05-02 12:50

ALUMNADO FP BÁSICA "Informática de oficina"

HORA: 12:50-13:40h: FP-1

13:40-14:30h: FP-2

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA 2018

2018-02-08 09:35

Con motivo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, a Universidade de Vigo convocou a alumnas da ESO de Porriño e de tres centros públicos de Vigo, para participar nos distintos talleres escolares que se organizaron.

Esta inciaiva que se celebra por segundo ano consecutivo, está organizada polas Escolas de Industriales e Telecomunicacións e polas facultades de Bioloxía, Ciencias do mar e Química. Un total de 120 alumnas de 3º e 4º da ESO puideron achegarse ás actividades relacionadas coa termografía, deseño, programación de robots, detección de patoloxías autoinmunitarias, cuantificación de toxinas marinas, etc.

Profesoras acompañantes: Beatriz Lastra, profesora de Bioloxía e Raquel Pereira, profesora de Tecnoloxía

ALUMNADO DO PINO MANSO NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO 2018

2018-02-08 08:45
2018-02-08 20:30

Os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato visitaron hoxe xoves, día 8 de febreiro, distintas facultades da USC coa finalidade de coñecer os grados que nelas se imparten e ir acadando información valiosa para deseñar o seu futuro profesional.

Tamén aproveitaron a oportunidade de visitar a Cidade da Cultura coa imponente arquitectura de Peter Eisenman.

Profesores acompañantes: Sofía Areal, Orientadora, María Martínez, profesora de Inglés e Anxo Rivas, profesor de Bioloxía.

VISITA AOS CENTROS DE FORMACIÓN PROFESIONAL DE VIGO 2018

O venres, 2 de febreiro o alumnado de 4º ESO percorreu distintos talleres dos centros de formación Profesional, Valentín Paz Andrade e Manuel Antonio, para coñecer as familias profesionais de grao Medio e Superior que se imparten, dentro do programa de Orientación Profesional que xestiona o departamento de Orientación do IES Pino Manso.

Profesores acompañantes:Sofía Areal, xefa do departamento de Orientación e Aníbal Ucha, profesor de Xeografía e Historia e titor de 4º ESO A.