Departamento de orientación

RUTA DOS MUIÑOS DO CASTRO. ATIOS.

FP Básica I traballando por proxectos. Preténdese poñer en valor o entorno natural e apreciar a riqueza etnográfica da nosa contorna, para facer a finais de mes de guías do alumnado de 1º ESO.

Compartimos fotos da visita feita o 4 de maio polo alumnado de FP Básica I acompañado do profesorado participante no proxecto.

ORIENTACIÓN ACADÉMICO-PROFESIONAL

Ángel, profesor de Matemáticas do noso centro, impartiu hoxe a última charla de Orientación Académico-Profesional para alumnado de 4º de ESO e de 1º de Bacharelato. A actividade vai enmarcada na colaboración solicitada aos Departamentos dende o Departamento de Orientación.

CHARLA FP DUAL

O alumnado de 4º de ESO e FP Básica asistiu hoxe, 6 de abril, a unha charla informativa sobre a FP Dual a cargo de Manuel Dacosta, dinamizador da FP Dual do CIFP Valentín Paz Andrade.