Departamento de orientación

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

NOVAS DATAS PROBAS ACCESO A CICLOS

AQUÍ

Publicada a Resolución do 24 de maio de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se adoptan medidas para o desenvolvemento das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior de Formación Profesional do sistema educativo.

FP Dual

O alumnado de 4º de ESO e de FP Básica asistiu hoxe, 10 de marzo, a unha charla sobre a FP dual, impartida por profesorado do CIFP Manuel Antonio e do CIFP Valentín Paz Andrade.

Prevención Acoso Escolar

O día 28 de xaneiro o alumnado de 1º de ESO tivo unha charla enfocada á prevención do Acoso Escolar, dentro do Plan Director para a Convivencia.

CONCURSO DE PORTAS DECORADAS

O Departamento de Orientación propuso aos grupos da ESO, en formato concurso, decorar as portas das aulas para conmemorar o 25 de novembro, día internacional contra a violencia de xénero.

Tres profesoras do centros fixeron de xurado e elixiron como porta gañadora a de 2º ESO B. Como premio, disfrutarán dunha merenda na cafetería coa súa titora.

Noraboa, 2º ESO B!!!!!