Departamento de orientación

XORNADA DE ACOLLIDA AO NOVO ALUMNADO DE 1º ESO. 2017

2017-06-08 11:30
2017-06-08 14:00

O xoves, 8 de xuño tivo lugar a tradicional xornada de acollida ao alumnado que cursará no IES Pino Manso o primeiro Curso de Secundaria.

A maioría dos futuros alumnos e alumnas, proceden dos centros adscritos, CPR Plurilíngüe de Atios e CPR Fernandez López.Todos gozaron da súa primeira estancia no centro, no que a partir do vindeiro curso 2017-18, continuarán a súa formación.

Guiados por alumnos, xa veteranos, que cursaron este ano 1º da ESO, visitaron a Biblioteca do centro, o laboratorio de Química, o Ximnasio, etc para rematar a xornada cun aperitivo na cafetería.

BENVIDOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIVERTÍMONOS XOGANDO 2017. SEMANA DE ACTIVIDADES

2017-04-06 12:50
2017-04-06 14:30

O alumando, que previamente aprendera xogos coas colaboradoras de COGAMI, compartiunos co resto de compañeiros nunha xornada de ledicia e boas prácticas.

BLOG DE ORIENTACIÓN

Para facilitar a información que precisen as familias e alumnado do IES Pino Manso, a xefa do departamento de Orientación, Sofía Areal conta cun blog ao que poden acceder facendo clic AQUÍ

CONVOCADAS AS PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS: GRAO MEDIO E SUPERIOR

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017

Para saber: requisitos, prazos, etc. facer clic AQUÍ

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Sofía Areal Giráldez. Xefa de departamento

Mercedes Alfaro. Profesora Terapeuta.

Mercedes Bangueses Vázquez. Xefa de estudos

Rosa Mª Carballido Alonso

PREVENCIÓN: CONDUTAS ADITIVAS NAS TICs

2017-03-14 10:45
2017-03-14 12:25

O alumnado de Formación Profesional Básica I e II, tivo unha charla o martes, 14 de marzo,  para reflexionar sobre este tema.