Latín e Grego

VIAXE A ROMA 2017. SEMANA DE ACTIVIDADES

2017-03-30 20:45
2017-04-04 20:45

O alumnado de Latín e Grego de 1º de bacharelato está a visitar a cidade de Roma, acompañados polo profesor José Manuel Ares.

Boa Viaxe!!!!!!

DEPARTAMENTO DE LATÍN E GREGO

José Manuel Ares González, Xefe de Departamento

VISITA AO TEATRO NA CIDADE DA CORUÑA 2017

O día 22 de marzo o alumnado de Latín e Cultura Clásica, acompañados polos profesores José Manuel Ares e Alba Primo, visitaron a cidade da Coruña coa finalidade de asistir ao teatro. Dúas foron as obras representadas: Medea, unha traxedia de Eurípides e Miles Gloriosus, unha comedia de Plauto, que foron moi aplaudidas.

Ademais percorreron a cidade e achegaronse á Torre de Hércules. Todos gozaron dunha xornada cultural fora das aulas moi gratificante.

TEATRO CLÁSICO

2017-03-22 08:45
2017-03-22 14:30

O alumnado de Latín e Cultura Clásica, acompañado polos seus profesores José Manuel Ares e Alba Primo, viaxará á Coruña para gozar de dúas obras clásicas de teatro. Visitarán a Torre de Hércules e o Museo arqueolóxico no Castelo de san Antón.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2016-2017. DEPARTAMENTO DE LATÍN E GREGO

Para consultar: