CONCURSO FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Xa temos fotografías gañadoras do concurso. As vosas profesoras de Matemáticas faranvos entrega das calculadoras con ilustracións de mulleres matemáticas.

Noraboa ás premiadas!

Compartimos todos os traballos presentados, grazas!

EXPOSICIÓN E CHARLA

En datas previas ao 11 de febreiro, Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, contamos no IES coa exposición AstrónomAs. Dita exposición vai acompañada dunha charla para parte do alumnado impartida pola astrónoma, profesora e investigadora Josefina Ling Ling (Universidade de Santiago de Compostela e Observatorio Astronómico Ramón María Aller).

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS 21/22

Xoana Alonso Cal

María Jesús Cobián Martínez

María José Ferreira Pérez

Lucía Ferreiro Díaz-Rosa María Pérez Rojo

Antonio Gago Justo

Raquel Ramírez Gómez

José Eugenio Randulfe Silvarrey, xefe do departamento

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA*

Adaptación da Programación Didáctica segundo as especificacións da Orde do 25 de xaneiro de 2022

*Documento adxunto modificado a 11 de decembro de 2021, por non ter subido inicialmente o documento correcto. Esta versión e a subida unicialmente unicamente difiren no apartado j (Organización das actividades de seguimento, recuperación e avaliación das materias pendentes)

ESTUDO ESTADÍSTICO 2º ESO

O alumnado de 2º de ESO fixo un estudo estadístico sobre a calidade do sono do alumnado e do profesorado do IES Pino Manso. Clicando na imaxe podedes ver parte dese estudo e as súas conclusións.