SPEAKING ENGLISH (2º Bac). CURSO 2017-18

ALUMNADO: 1º e 2º ESO

LUGAR: SALÓN DE ACTOS

HORA: 12:50-14:30

WHAT DO YOU KNOW ABOUT USA?

2017-05-18 12:50

O alumnado de 3º e 4º ESO tivo a oportunidade de coñecer distintos aspectos sobre a cultura estadounidense.

DEPARTAMENTO DE INGLÉS

Mª Carmen García Martín, Xefa de Departamento

Olga Comesaña Liz

Ángeles Gonzalvo Imaz

Mª Teresa Troncoso Lago

BECAS DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN INGLÉS 2018

Subdirección General de Becas, Ayudas al estudio y Promoción Educativa. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

A Universidade Internacional Menéndez Pelayo convoca 14.000 axudas para a realización dun curso intensivo de inmersión lingüística en inglés, que terá lugar en distintas cidades de España en colaboración co Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, destiñadas a estudantes que sexan becarios da convocatoria xeral de becas.

- A axuda consiste na asistencia a un curso intensivo en inglés organizado pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo, que ten unha duración dunha semana e pode realizarse ao longo do ano 2018.

- A axuda inxire os gastos de manutención, aloxamento e ensinanza.

- Se resultas seleccionado/a deberás abonar 100€ para efectuar a reserva.

- Organizarase en grupos de 15 alumnos.

- O contido do curso será exclusivamente oral e será impartido por profesores e auxiliares de conversación.

Podes acceder ás bases da convocatoria para ampliar esta información, coñecer se reúnes todos os requisitos e presentar a túa solicitud a través da páxina web do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte:

O prazo de solicitude remata o próximo día 2 de abril de 2018.