Xeografía e Historia

Departamento de Xeografía e Historia 23/24

Olga Cabrinety Lorenzo (Maruxa Morera Arbones)

Marcos Chaves Montenegro

Estela Fernández Lomba, xefa do departamento

Paula Lorenzo Sertaje (Lourdes Romera Colmenarejo)

FPB1 Visita Tui para o visionado de curtas.

O noso alumnado de FPB1 asistindo ao festival de curtas de Tui.

Recreación de fotos antigas. Alumnado de 2º Bacharelato de Patrimonio

O alumnado de Patrimonio Artístico e Cultural de Galicia estivo buscando no "baúl dos recordos" para atopar fotografías antigas, que logo recrearon. Aquí deixamos unha mostra:

Se queredes ver máis facede click aquí:

Excursión a Santiago 2º Bacharelato

O alumnado de 2º Bacharelato que cursa Historia da Arte, Patrimonio ou Xeografía, onte puideron apreciar a Arte, o urbanismo e parte do patrimonio etnográfico de Santiago. Para mostra, "un botón":

Escaleira de Domingo de Andrade

Cubertas da Catedral

Alameda

Portada de Praterías

Torre do Reloxo.

Torre da Carraca.

Congreso internacional de educación Tui Valença

A pasada fin de semana o IES Pino Manso participou no I Congreso internacional de educación Tui Valença da man da profesora de Xeografia e historia Mercedes Martín que tratou a exposición dunha situación de aprendizaxe sobre a A Prehistoria dentro do curriculum de 1ESO . O tema central do congreso foi a Reforma Educativa no contexto da Eurocidade, en base as experiencias de diferentes Centros de ambalas duas beiras do Miño, tanto en primaria como en secundaria.

Visita ao Monte Aloia e Castro do Alto dos Cubos (Tui)

O noso alumnado de 1º da ESO aprendendo e desfrutando da visita á natureza e ao pasado.