Xeografía e Historia

EXPOSICIÓN UNHA MIRADA DE ANTANO

Alumnado de 1º e 4º de ESO asistirá durante esta semana á exposición:

UNHA MIRADA DE ANTANO, Fotografías de Ruth Matilda Anderson en Galicia (Centro Cultural Municipal)

Trátase dunha visita guiada organizada pola Área de cultura de Afundación.

Aquí tedes ao alumnado de 4º de ESO B na súa visita o luns 27 de maio.

SAÍDA FP BÁSICA

2019-05-03 13:09

O departamento de Xeografía e Historia, xunto con Orientación, organizou unha saída didáctica para que o alumnado de 1º de FP Básica coñecera o patrimonio arquitectónico do Porriño, e en particular a obra do arquitecto Antonio Palacios. Visitaron o parque Gonzalo Ordóñez, a Botica Nova e a fonte do Cristo, rematando o percorrido no Concello, onde foron recibidos pola Concelleira de Educación e pola Alcaldesa. No concello puideron ver debuxos orixinais de Antonio Palacios.

CONMEMORACIÓN 25 NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA HACIA AS MULLERES

2018-11-23 23:52

Na materia de Valores Éticos,coa profesora Olga Cabrinety,  o alumnado reflexionou e traballou durante varias sesións sobre igualdade e a violencia exercida sobre as mulleres, construíndo murais e violentómetros que están expostos polos pasillos do centro.

O equipo da biblioteca,coa axuda das titoras e titores, recolleu testemuñas do alumnado que reflicten a violencia exercida sobre as mulleres:

Tamén se pediu que o venres 23 o alumnado viñera vestido con algunha prenda negra ou morada. O profesorado uniuse á iniciativa.

DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA 18/19

María de las Mercedes Bangueses Vázquez, xefa do departamento

Olga María Cabrinety Lorenzo

Xoán González Leirós

Sonia Paula Lorenzo Sertaje

Silvia Rivero Dorado

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

PREMIO AO ALUMNADO DE 4º ESO: Certame Cooperativista no ensino 2017

2017-06-12 11:35
2017-06-12 12:25

O alumnado de 4º ESO A,B,C ven de recibir un premio polo traballo desenvolvido na contorna grazas á aplicación openstreetmap.

Baixo a supervisión e asesoramento do ex alumno do IES Pino Manso, Rafael Ávila Coya, os alumnos "mapearon" o Porriño identificando aqueles locais públicos accesibles a persoas en cadeiras de rodas.

Esta iniciativa mereceu o premio "Cooperativismo nas escolas" que entregou a Secretaria territorial da Xunta en Vigo, dona Yolanda Lesmes ás alumnas Leticia Urgal e Selene Ferreira en representación do alumnado.

DATA: 12 de xuño, 2017

LUGAR: Salón de Actos

Xarope Tulú ofreceu a narración-musical titulada "O cardume"

NORABOA!!!!!!!

DEBUXARTE. VÍDEO. DEBUXO ARTÍTICO+ARTE

Proxecto desenvolvido polo alumnado de 2º de bacharelato nas materias de Historia da Arte e Debuxo Artístico.

"Moita Arte hai no Pino Manso"