Lingua Galega

MADE IN GALIZA

2016-10-25 12:50
2016-10-25 14:30

O alumnado de 2º de Bacharelato ten a oportunidade de coñecer ao autor de Made in Galiza. Sechu Sende compartirá cos alumnos e alumnas do IES Pino Manso, unha xornada de achegamento ao pracer de gozar das palabras.

O autor recibiu en 2007, ano no que publicou este libro, o premio Anxel Casal.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2016-2017. DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA

Para consultar:

1- Criterios de avaliación

2- Estándares de aprendizaxe

3- Estratexias e instrumentos de avaliación

4- Criterios de cualificación

Facer clic AQUÍ

XORNALISMO NA ESCOLA

O alumnado de 4º de ESO do IES Pino Manso asistiu o día 18 de marzo a un taller de xornalismo impartido polo periodista Xesús Manuel García Díaz; a conferencia foi patrocinada a través da obra social “La Caixa”.  Nel abordáronse temas coma as diferenzas entre a linguaxe xornalística e a literaria,  a confección dun xornal, a importancia da modulación da voz na comunicación oral, a internet coma fonte de novas, a diferenza entre o dereito á información e á intimidade dos persoeiros públicos…

A conferencia estivo amenizada por numerosas anécdotas que, na súa prolongada vida profesional, Xesús Manuel viviu en primeira persoa e que, esperemos, axude ao alumnado a ter unha visión completa do que significa o desenvolvemento desta profesión tan apaixonante.

Esta actividade enmárcase dentro do Proxecto Anual do IES Pino Manso que leva por título Cóntame os ‘60. Nel, alumnado de 4º de ESO coa axuda das profesoras Rosa Fernández e Patricia Peña, gravará un programa de radio no que recrearán novas desta época.