Lingua Galega

ENCONTRO CON IGNACIO VILAR

Hoxe, no festival de Cans, con Ignacio Vilar e con Aura 1964, o guión da súa vindeira película.No grupo do clube de lectura do Pino Manso leron o libro Aura 1964 e hoxe realizaron un coloquio con el. Intercambiaron opinións sobre a temática, os protagonistas, os espazos, a literatura, o audiovisual... Porque unha peli sempre comeza por palabras e por alguén que as escribe. "Aura 1964", unha ollada ao pasado para poder seguir sementando un bo futuro. E se rematase sendo algúns d@s nos@s alumn@s os actores ou actrices da peli? Grazas a Ignacio Vilar e grazas a Eva, de Vía Láctea Films, por convidarnos a esta sesión tan bonita.

Encontro con Marcos Calveiro

Hoxe estivo connosco Marcos Calveiro. Hostaleiro, avogado de profesión e escritor de vocación. El di que "está feito de palabras" e diso mesmo viu hoxe falar co alumnado, das palabras que falan e das palabras que calan as  personaxes do seu libro "Todos Somos" que leron os alumnos/as de 2° ESO.
E xa hai  segunda parte "Todos fomos" e quen sabe, quizais terceira tamén...
Grazas, Marcos!

DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA 21/22

María da Paz Álvarez García-Ana María Díaz Pérez

Rosa María Fernández Calvo

Manuela Rodríguez Giráldez, xefa do departamento

Flori Veloso Pérez

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Adaptación da Programación Didáctica segundo as especificacións da Orde do 25 de xaneiro de 2022

RAP CON ROSALÍA

Hoxe, 24 de febreiro, celébrase o Día de Rosalía.

Rosalía de Castro, protagonista de una obra de arte urbano en Gondomar -  Metropolitano

O alumnado de 2º ESO C participou onte no obradoiro "RAP CON ROSALIA", organizado pola OMIX do Concello do Porriño e dirixido pola Asociación Vella Escola.

DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA 20/21

Hilaria Brito Pérez