Educación Plástica e Visual

EXPOSICIÓN NO RECIBIDOR DO PINO MANSO

O alumnado de bacharelato que cursa a materia de Debuxo Artístico fixo unha exposición no recibidor do centro cos traballos que levan realizados.

Moita ARTE!!!!!

FAINO TI: "COMENDO ZAPATO"

Traballo realizado polas alumnas: Lara Rodríguez, Andrea Martínez e Martina Acuña (4ºESO C)

Recreación da xenial escea da película "A Quimeira do Ouro" de Charles Chaplin.

Eu, no PINO MANSO

50 ANIVERSARIO DO CENTRO (1966-1967/2016-17)

GRAZAS A TOD@S!!!!!!!!!

ENCONTRO CON GUADI GALEGO. 2017

2017-06-09 12:50
2017-06-09 13:40

Unha xornada para coñecer a Guadi Galego quen se achegou ao IES Pino Manso para estar cos alumnos e alumnas de 1º de bacharelato que versionaron o vídeo "Matriarcas" grazas a colaboración dos profesores Dorinda Castro e Juan Carlos Lago.

LUGAR: Salón de Actos

HORA: 12:50-13:40h

Aquí vos deixamos unha pequena lembranza

NORABOA A TOD@S!!!!!!!!

ARTE EFÍMERA

Animación stop-motión realizada polas alumnas de 4º ESO A: Melania Fandiño, Celia Ferreiro, Paula Pérez e Raquel Sequeiros, na materia de Educación Plástica Visual e Audiovisual que imparte Juan Carlos Lago.

CHULÍÍÍÍÍÍÍSIMO!!!!!!!!!

DEBUXO ARTÍSTICO 2º BACHARELATO. Curso 2016-17

No recibidor do Centro atópase a exposición "MOITA ARTE QUE SE NOS VAI" que inxire obras realizadas polo alumnado de 2º de bacharelato na materia de Debuxo Artístico que imparte o profesor Juan Carlos Lago.

Desexámosvos moita sorte na nova etapa universitaria!!!!!!!!!!