SEMANA BRANCA

2019-01-18 10:01

Alumnado do centro está nestas datas a disfrutar das diversas actividades da SEMANA BRANCA (Jaca) organizada polo departamento de Educación Física do centro

CALENDARIO DE EXAMES DE PENDENTES DE ESO (PRIMEIRO PARCIAL)

2019-01-10 13:16

Podedes consultar as datas dos exames de materias pendentes de ESO AQUÍ

OBRADOIRO DE HABILIDADES SOCIAIS

2019-01-10 13:08

O alumnado de 4º ESO participou os días 8 e 9 de xaneiro nun obradoiro de habilidades sociais organizado polo departamento de Orientación.

BO NADAL

2018-12-21 11:49

AMIGO VISIBLE

2018-12-21 10:15

O 20 de decembro iniciouse o programa AMIGO VISIBLE, do departamento de Orientación do IES Pino Manso. Cada alumno e alumna de 1º de ESO coñeceu ao seu padriño ou madriña para este curso, de 1º de Bacharelato. A presentación tivo lugar no salón de actos e a primeira toma de contacto na cafetería do centro. Aquí tedes as fotos  dalgúns deses encontros, que esperamos sexan os primeiros de moitos.

EXPOSICIÓNS DO TALLER DE FRANCÉS DE 1º DE BACHARELATO

2018-12-19 17:14

O alumnado do Taller de francés de 1º de Bac realizou exposicións ao longo de todo o trimestre. Proxectan vídeos dirixidos, concebidos e guionizados por eles, en grupo ou individualmente, na biblioteca narrando en francés informacións de Rexión Parisina, Bretaña, Normadía, Occitanía, Ródano-Alpes, Alsacia e Lorena.
Como broche final, levan unha mostra culinaria típica da rexión que lles tocou explicar para compartir e degustar cos seus compañeiros pratos rexionais representativos da xeografía francesa.