LOURIÑA TV ESCOLAR

Pedro Iglesias, técnico encargado de Louriña TV Escolar, a televisión escolar municipal do Porriño, estivo con alumnado de 3º ESO B na primeira das tres sesións do proxecto deseñado para este curso para os centros escolares do Porriño. Mestúranse elementos teóricos con elementos prácticos, e terá como producto final unha pequena montaxe realizada por Pedro co material de vídeo e audio gravado na aula mailos brutos que entregue o alumnado.

CHARLA FP DUAL

O alumnado de 4º de ESO e FP Básica asistiu hoxe, 6 de abril, a unha charla informativa sobre a FP Dual a cargo de Manuel Dacosta, dinamizador da FP Dual do CIFP Valentín Paz Andrade.

SOPRANO IN DISTRESS

O alumnado de 2º ESO B e as alumnas de Historia da Música asistiron o 23 de marzo á actividade SOPRANO IN DISTRESS: ÓPERA EXPRESS, ofertada pola OMIX do Concello do Porriño.

ENCONTROS VIRTUAIS NA ZONA USC

Dende o seguinte enlace podedes acceder aos

Encontros virtuais na Zona USC

do Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC:

Ditos encontros terán lugar os días 23, 24 e 25 de marzo.

CARTAS GAÑADORAS DO CONCURSO CARTAS DE AMOR SAN VALENTÍN 2021

Velaquí as cartas gañadoras do “Concurso de cartas de amor San Valentín 2021”!

Categoría I (1º e 2º de ESO)

Premio ex aequo para Ainoa Alonso Flores (2º ESO A)e Ariadna Rodríguez Alonso (2º ESO C).

Categoría II (3º e 4º de ESO)

1º premio: Alan Redón Xavier (4º ESO A).

2º premio: Noa Castaño Rodríguez (4º ESO A).

Noraboa polas vosas estupendas cartas! Aquí as deixamos para quen queira desfrutalas.

Carta de Ainoa Alonso Flores

Carta de Ariadna Rodríguez Alonso