DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

2018-05-17 08:45

O IES Pino Manso lembra á profesora e escritora Mª Victoria Moreno, homenaxeada no día das Letras Galegas.

FESTIVAL DE CANS 2018

2018-05-24 08:45

O alumnado de 4º ESO, que cursa Educación Plástica Visual e Audiovisual, desprazarase ata Cans para asistir a varios coloquios na compañía do seu profesor Juan Carlos Lago.

¡¡¡SOMOS PATRIMONIO!!!

Con motivo da celebración do 9 de maio "Día de Europa", o alumnado de 2º de Bacharelato que cursa a materia de Libre Configuración "Patrimonio Artístico e Cultural de Galicia", fixeron unha presentación sobre a necesidade de coñecer, coidar e respectar o Patrimonio material e inmaterial que as xeracións do pasado nos legaron.

No Salón de Actos tomaron a palabra: Jesús Bolado, Marta Alonso, Laura Lorenzo, Sergio Ramilo, Manuel Alonso e Alba Vila e explicaron a os seus compañeiros o valor do patrimonio a nivel mundial e tamén europeo. Incidiron na importancia do patrimonio español, xa que é o segundo país do mundo en bens patrimoniais.

Remataron a intervención facendo referencia ás obras máis destacadas de Antoio Palacios no Porriño, como o edificio do Concello, a entrada do Metro, a fonte do Cristo, a botica Nova ou a tristemente desaparecida Escola Fernández Areal.

Os encargados da publicidade do evento: Gabriel Figueras, Antía Cendón, Antía Alonso, Magali Fernández, Ángela Novas e Carla Costas fixeron un mural para a entrada, un tríptico para os asistentes e un vídeo publicitario do evento.

CORRELINGUA 2018

2018-05-16 09:30

Un ano máis o alumnado de 1º ESO desprazarase a Vigo para compartir unha xornada lúdico-formativa con alumnos e alumnas doutros centros educativos.

CONCERTO DE RAP NO IES PINO MANSO

2018-05-11 10:30

O vindeiro venres, 11 de maio, terá lugar no IES Pino Manso un concerto de grupos de rap procedentes de distintos centros educativos da contorna.

ALUMNADO: 2º ESO e 3º ESO

LUGAR: Patio

HORA: 10:30-13:30h

Visita a AFAGA: Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer e otras Demencias de Galicia

2018-05-08 16:30
2018-05-09 10:00

La Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer y otras Demencias de Galicia (AFAGA) es una entidad sin ánimo de lucro que fue creada para llevar a cabo una serie de actividades destinadas a mejorar la calidad de vida de los enfermos de Alzheimer y otras demencias y sus familiares, así como para ofrecer información, asesoramiento y orientación a todas las personas que así lo demanden.

O alumnado de Anatomía Aplicada de 1º de Bacharelato visitará a institutción no Porriño o martes, día 8 de maio pola tarde e o mércores, 9 de maio de 10-12h.