O IES PINO MANSO RECIBE O PREMIO A PROXECTOS DE FORMACIÓN PERMANENTE DO PROFESORADO 2016

Clic AQUÍ

NORABOA PROFES!!!!!!!!!!!

CONVOCADAS AS PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS: GRAO MEDIO E SUPERIOR

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017

Para saber: requisitos, prazos, etc. facer clic AQUÍ

EXAMES DE MATERIAS PENDENTES DA ESO 2017

2017-01-16 09:35
2017-01-20 12:25

A semana do 16-20 de xaneiro de 2017, terán lugar os exames das materias pendentes para o alumnado da ESO.

Ver calendario: Clic AQUÍ

50 ANOS DE ENSINO: Historia da creación do IES Pino Manso

Os centros públicos e concertados do Porriño agasallan ao IES Pino Manso no seu 50 aniversario, cunha fermosa peza feita en cristal coa imaxe antiga deste Centro educativo.

MOITAS GRAZAS!!!!!!!

50 ANIVERSARIO DO IES PINO MANSO: "DE VIAXE POLO TEMPO EN TREN"

O venres, día 16 de decembro tivo lugar no Centro Cultural Municipal do Porriño, a inauguración da exposición "De viaxe polo tempo en tren". A maqueta feita polo alumnado, coordinado polo agora director do centro, Juan Aguilar, permanecerá exposta ata o 18 de xaneiro.