VISITA AO TEATRO NA CIDADE DA CORUÑA 2017

O día 22 de marzo o alumnado de Latín e Cultura Clásica, acompañados polos porfesores José Manuel Ares e Alba Primo, visitaron a cidade da Coruña coa finalidade de asistir ao teatro. Dúas foron as obras: Medea, unha traxedia de Eurípides e Miles Gloriosus, unha comedia de Plauto, que foron moi aplaudidas.

Ademais percorreron a cidade e achegarnse á Torre de Hércules. Todos gozaron dunha xornada cultural fora das aulas.

IMA+XINA 2017

2017-03-21 09:45
2017-03-21 14:30

O martes,  21 de marzo, o alumnado de 3º ESO, acompañado dos seus profesores, Raquel Ramírez e Pablo del Cuvillo, tivo a oportunidade de asistir ao espectáculo de máxia e matemática na "Fundación Barrie" de Vigo.

CONCURSO DE RELATOS ENCADENADOS 2017

PREMIADAS:Marta Cedeira (1º Bac B), Aida Lago Cabaleiro (4º ESO B), Marta Romero de Almeida (1º ESO B)

NORABOA!!!!!!!!!!!!!!!

ALUMNOS DE 1º DE BACHARELATO VISITAN EN MADRID A EXPOSICIÓN "ARTE Y CARNE"

Os alumnos de 1º de Bacharelato que cursan a materia de Anatomía Aplicada, acompañados da súa profesora Lucinaide Fernández, visitaron en Madrid o 17 de marzo a exposición "Arte y carne. La anatomía a la luz de la ilustración".

O doutor D.Fermín Viejo impresionou ao grupo coas súas extraordinarias explicacións.

8 DE MARZO. DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

As 12:00h, o profesorado e alumnado do IES Pino Manso concentrouse no patio, onde se fixo unha homenaxe as mulleres que loitaron e loitan pola igualdade e o respeto a súa autonomía.

PROBAS DE AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA ACCESO Á UNIVERSIDADE 2017

Publicado o luns, 6 de marzo: Probas para o alumnado de 2º de bacharelato que quere acceder a un grao universitario: Instrucións: