ACTO DE ENTREGA DE ORLAS AO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO 2017 E HOMENAXE AOS ALUMNOS DO CURSO 1966-67

O día 26 de maio tivo lugar o acto, xa tradicional no IES Pino Manso, da entrega de orlas ao alumnado que rematou o segundo curso de bacharelato. Este ano ademais, coincidindo coa celebración do 50 aniversario do centro, tivo lugar a homenaxe a aqueles alumnos e alumnas que o inauguraron no curso académico 1966-67.

O director dirixíndose a todos os presentes.

A doctora Socorrro Ocampo fixo unha fermosa loubanza da defensa dos valores da igualdade e o respecto como camiño para conseguir unha sociedade máis xusta.

Vídeo en homenaxe a todos os que fai cincoenta anos fixeron dun xoño, unha realidade.

Don José Luis Gilsanz, en representación do alumnado da primeira promoción de alumnos e alumnas do centro 1966-67, dirixíuse aos seus compañeiros presentes "chavales" e tivo unha emotiva lembraza para os que xa non están.

Os alumnos, Emma Rodríguez, Jorge Fernández e Natalia Medina, acompañados do director, Juan Aguilar. Recibiron o diploma en recoñecemento da matrícula de honra conseguida en 2º de bacharelato.

A profesora de galego Rosa Fernández, en representación do profesorado, transmitiu na súa magnífica disertación, a defensa do traballo colaborativo, a importancia da innovación e o bo uso das tecnoloxías como defensa dun ensino axeitado as demandas actuais.

As alummnas Vanesa Álvarez, Cynthia Pérez e Sandra Boente, presentaron o Acto. O público encheu a carpa levantada para acoller a celebración.

NORABOA A TOD@S!!!!!!!!!

Curso 2017-18. ALUMNADO ESO: Axudas de libros de texto, material escolar e fondo solidario.

INFORMACIÓN SOBRE CONVOCATORIA: clic AQUÍ

IMPRESO SOLICITUDE. clic AQUÍ

Máis información no enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros/

PRAZO DE PRESENTACIÓN: ata 23 de xuño de 2017