ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS FINAIS. CURSO 2017-18

2018-06-26 10:00

O vindeiro xoves, día 21 rematan as clases.

Os titores e as titoras entregarán ao alumnado as cualificacións nas aulas de referencia, o martes, día 26 no seguinte horario:

ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO E 4º ESO: 10:00h

ALUMNADO DE 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO: 11:00h

TEATRO NO CENTRO CULTURAL DO PORRIÑO

2018-06-21 10:30

O alumnado de 2º ESO, hoxe día 21 de xuño, gozará dunha obra de teatro no centro cultural do Porriño que pretende achegar aos máis novos a importancia de valorar aos nosos maiores.

ALUMNADO: 2º ESO

HORA: 10:30-12:00

PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE: ABAU 2018

Dende o martes, día 12 e ata o xoves, día 14 de xuño, teñen lugar as probas da avaliación de bacharelato para o acceso á universidade (ABAU)

Lugar: Escola de enxeñería de minas (campus de Vigo)

Día 12, martes: HORA: 09:00h: Presentación

HORA: 10:00: Exame de Lengua Castellana

HORA: 12:00: Exame de Historia de España

HORA: 15:30: Exame de Lingua Galega

HORA: 17:30: Exame de Inglés

Día 13, mércores: HORA: 09:00 (exames segundo matrícula de cada alumno/a)

Día 14, xoves: HORA: 09:00 (exames segundo matrícula de cada alumno/a)

XORNADA DE ACOLLIDA AO ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS DA ESO. Curso 2018-19

2018-06-08 10:00

O venres, día 8 de xuño, tivemos unha xornada de acollida para o alumnado dos centros adscritos ao IES Pino Manso:

CPI Fernández López

CPI Plurilíngüe de Atios

E tamén para aqueles alumnos e alumnas que proceden doutros centros e que farán o ano que ven os estudos de secundaria no noso centro. Foron recibidos polo director, Juan Aguilar, e acompañados en todo momento pola orientadora Sofía Areal e a profesora de pedagoxía terapéutica, Mercedes Alfaro.

Os anfitrións de 1º da ESO acompañaron aos futuros compañeiros polas instalacións do Pino Manso. No ximnasio, onde os profesores Jota e Susana, explicáronlle algunhas claves do deporte. Na aula de Debuxo o profesor Juan Carlos Lago amosoulle algunhas das orixinais creacións dos seus alumnos. Tamén estiveron percorrendo a biblioteca, onde a profesora Patricia lles explicou, entre outras cousas, a posibilidade do voluntariado. No laboratorio puideron gozar cos experimentos que a profesora Mª José preparara para eles cos seus alumnos de PMAR.

A xornada rematou na cafetería.

BENVIDOS!!!!!!!

DÍA DE ACOLLIDA AO NOVO ALUMNADO DE BACHARELATO. CURSO 2018-19

Hoxe, día 6 de xuño, recibiremos ao alumnado do CPR Hermanos Quiroga que o vindeiro curso estudará o bacharelato no IES Pino Manso.

Hora: 11:00h

Recepción: Xefatura de estudos e orientadora.

Percorrido polo centro acompañados dos ex compañeiros xa veteranos.

Aperitivo na cafetería

BENVIDOS!!!!!!

Na aula de Educación Plástica Visual e Audiovisual co profesor Juan Carlos Lago

En compañía das ex alumnas do CPR Hermanos Quiroga, Vicki e Rebeca que foron unhas magníficas anfitrionas.

Na cafetería despois do percorrido polas instalacións.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS. 2018

Xa se poden consultar os listados definitivos de admitidos para a realización de actividades de formación de linguas estranxeiras no seguinte https://www.edu.xunta.es/axudasle/