FONDO SOLIDARIO DE LIBROS. Curso 2017-18

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS. Clic AQUÍ

LISTA PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS. Clic AQUÍ

O periodo de reclamación á lista de excluídos remata aos dous días hábiles da publicación (Data de publicación 14. xullo. 2017)

Listas definitivas: 15 de setembro

MATRÍCULAS. CURSO 2017-18

2017-06-29 09:00
2017-07-06 14:30

Entre os días 29 de xuño e 6 de xullo realizarase o proceso de matriculación para o alumnado que promocionou na convocatoria Ordinaria de xuño.

LUGAR: OFICINAS

HORARIO:9:30-14:30h

DÍA 29 DE XUÑO Alumnado de 2º ESO
DÍA 30 DE XUÑO Alumnado de 1º ESO
DÍA 3 DE XULLO Alumnado de 1º BACHARELATO
DÍA 4 DE XULLO Alumnado de 2º de BACHARELATO
DÍA 5 DE XULLO Alumnado de 3º ESO
DÍA 6 DE XULLO Alumnado de 4º ESO

O IES PINO MANSO NA VANGARDA DAS TECNOLOXÍAS: O CONSELLO ORIENTADOR DO ALUMNADO a través da AULA VIRTUAL

O Consello Orientador, que para todo o alumnado da ESO debe incorpararse no seu expediente, será realizado nas sesión de avaliación polos equipos docentes a través da plataforma corporativa Moodle.

Esta iniciativa que xa se levara a cabo de xeito experimental o curso 2015-16 nos cursos LOMCE, e dicir, 1º ESO e 3º ESO, iste ano englobará a todos os cursos da ESO, segundo a Orde 9 de xuño 2017.

A capacidade e voluntade do profesor de Tecnoloxía Luis Lorenzo Paris, fixo posible o deseño do mesmo coa finalidade de economizar o tempo das avaliacións e focalizar as sesións na valoración dos Obxectivos e Competencias acadadas polo alumnado.

GRAZAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC": ACTO DE RECOÑECEMENTO AO ALUMNADO SOBRESAÍNTE DE 2º BACHARELATO 2016-17

O alumnado galego de 2º de bacharelato, que ven de acadar unha nota media IGUAL OU SUPERIOR a 9 entre o Bacharelato e a proba obrigatoria ABAU, terá un Acto de Recoñecemento na Sala "Santiago" do Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia.

DÍA: 30 de xuño

LUGAR: Sala Santiago (Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia). R/ Miguel Ferro Caaveiro S/N. San Lázaro Santiago de Compostela

HORA: 18:00h

Confirmar asistencia antes das 14:00h do día 27 de xuño