Reserva de praza para o curso 24/25

Reserva de praza para o curso 2024/25. Click aquí.

Reserva de Praza para o curso 23-24

Reserva de prazas para o curso 24/25

RESERVA DE PRAZA  - CURSO 2023-24

Normativa reguladora:

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión e alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos  que  imparten  ensinanzas de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria,  de  educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006 , do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

Reserva de praza : Prazo de presentación de solicitudes:

do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023
(Só para o alumnado procedente de centro adscrito que finaliza a etapa)

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

• a través da aplicación informática admisiónalumnado,
  • a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,
  • ou ben cubrindo o impreso de solicitude   presentándoo físicamente e no prazo indicado na secretaría do centro onde está matriculado actualmente (centro adscrito).

Data de publicación da listaxe do alumnado con posto reservado:
                             22 de febrero de 2023

Nota informativa:

• O alumnado que teña prioridade para continuar estudos nun centro de adscrición pode exercer o seu dereito á reserva de praza presentando solicitude de reserva no centro adscrito, isto éno que está matriculado nese momento, e identificará o centro de adscrición que solicita.
  • O alumnado  que  ten  presentada a Reserva de Praza no centro de adscrición e desexe presentar solicitude de admisión noutro distinto, deberá renunciar á reserva presentada antes do 1 de marzo de 2023.No caso de non ter presentada a renuncia, poderá ser causa de perda do dereito a participar no procedemento.

Centros adscritos ao IES Pino Manso:

CEIP Plurilingüe Xosé Fernández López -  (ESO)
CEIP Plurilingüe de Atios -  (ESO)
CPR Plurilingüe Hermanos Quiroga - (Bacharelato)

BECAS CURSO 2022-2023

PRAZOS PRESENTACIÓN SOLICITUDE: Do 30 de marzo ao 12 de maio de 2022

Toda a información premendo na imaxe: