Información

O IES PINO MANSO NA VANGARDA DAS TECNOLOXÍAS: O CONSELLO ORIENTADOR DO ALUMNADO a través da AULA VIRTUAL

O Consello Orientador, que para todo o alumnado da ESO debe incorpararse no seu expediente, será realizado nas sesión de avaliación polos equipos docentes a través da plataforma corporativa Moodle.

Esta iniciativa que xa se levara a cabo de xeito experimental o curso 2015-16 nos cursos LOMCE, e dicir, 1º ESO e 3º ESO, iste ano englobará a todos os cursos da ESO, segundo a Orde 9 de xuño 2017.

A capacidade e voluntade do profesor de Tecnloxía Luis Lorenzo Paris, fixo posible o deseño do mesmo coa finalidade de economizar o tempo das avaliacións e focalizar as sesións na valoración dos Obxectivos e Competencias acadadas polo alumnado.

GRAZAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC": ACTO DE RECOÑECEMENTO AO ALUMNADO SOBRESAÍNTE DE 2º BACHARELATO 2016-17

O alumnado galego de 2º de bacharelato, que ven de acadar unha nota media IGUAL OU SUPERIOR a 9 entre o Bacharelato e a proba obrigatoria ABAU, terá un Acto de Recoñecemento na Sala "Santiago" do Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia.

DÍA: 30 de xuño

LUGAR: Sala Santiago (Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia). R/ Miguel Ferro Caaveiro S/N. San Lázaro Santiago de Compostela

HORA: 18:00h

Confirmar asistencia antes das 14:00h do día 27 de xuño

Máis información:

PARÁMETROS DE PONDERACIÓN PARA ABAU. CURSO 2017-18

Ver: Clic AQUÍ

EXAMES FINAIS DE MATERIAS PENDENTES DA ESO 2017

2017-05-29 09:35
2017-06-02 14:30

A semana do 29 de maio ata 2 de xuño, terán lugar os exames de materias pendentes para o alumnado da ESO.Ver calendario: facer clic AQUÍ

XORNADA DE ACOLLIDA AO NOVO ALUMNADO DE BACHARELATO 2017

2017-05-16 09:45

O martes, dia 16 de maio, tivo lugar a tradicional xornada de acollida para o alumnado do CPR Hermanos Quiroga.

ORGANIZACIÓN:

09:45h Recepción co director do Centro

09:50h Sesión informativa sobre a matrícula de 1º de bacharelato

10:50h Percorrido polas instalacións do Centro (Biblioteca, Laboratorios, aula de Debuxo, de música, TICs, Ximnasio, etc) acompañados polos antigos alumnos de Hermanos Quiroga.

11:45h Pincho na cafetería do Centro

12:15h Despedida

ESPERAMOS QUE O PASARADES MOI BEN!!!!!!!!!!!!!!!!

PROBAS DE AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA ACCESO Á UNIVERSIDADE 2017

Publicado o luns, 6 de marzo: Probas para o alumnado de 2º de bacharelato que quere acceder a un grao universitario: Instrucións: