Física e Química

VISITA Á CASA DAS CIENCIAS NA CORUÑA 2017. SEMANA DE ACTIVIDADES

2017-04-05 08:45
2017-04-05 18:30

O alumnado de 3º ESO, acompañado polas profesoras de Física e Química, Rosa Carballido e Juana Mª Rial, visitarán a Casa das Ciencias.

DEPARTAMENTO DE FÍSICA E QUÍMICA

Juana Mª Rial Zueco, Xefa de Departamento

Rosa Mª Carballido Alonso

Mª José López Novo

COÑECENDO A FACULTADE DE QUÍMICA

2016-10-28 09:00
2016-10-28 14:00

O alumnado de Química do IES Pino Manso visitou a Facultade de Químicas en Vigo, acompañados das profesoras Rosa Carballido e Mª José López.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2016-2017. DEPARTAMENTO DE FÍSICA E QUÍMICA

Para consultar:

1- Criterios de avaliación

2- Estándares de aprendizaxe

3- Estratexias e instrumentos de avaliación

4- Criterios de cualificación

Facer clic AQUÍ

VISITA Á CASA DAS CIENCIAS (A CORUÑA)

O alumnado de 3º ESO visitou hoxe, 20 de abril a Casa das Ciencias na cidade herculina, acompañados polas profesoras Juana Mª Rial, Mª José López, Rosa Carballido e Sonia Domínguez.

FUTUR@S INVESTIGADOR@S NA FACULTADE DE QUÍMICA DO CAMPUS DE VIGO

O alumnado de 2º bacharelato da modalidade Científica-tecnolóxica, visitaron a facultade de Química ubicada no Campus de Vigo acompañados das súas profesoreas Rosa Carballido e Mª José López. Unha xornada que permitiu establecer unha ponte entre os estudantes de bacharelato e a universidade que cada vez está máis próxima.