DEPARTAMENTO DE FRANCÉS 21/22

María Lourdes Manteiga Gorgal, xefa do departamento

María Sol Blanco Lamosa - Andrea García Soto

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Adaptación da Programación Didáctica segundo as especificacións da Orde do 25 de xaneiro de 2022

DEPARTAMENTO DE FRANCÉS 20/21

María Lourdes Manteiga Gorgal, xefa do departamento

Monique Otero López

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

FESTIVAL DA FRANCOFONÍA

Alumnado de Francés participou o 7 de maio no Festival da Francofonía, celebrado en Vilanova de Arousa.

Máis fotos no enlace: https://photos.app.goo.gl/xQmZqDwYCXTuuLq77

TALLER CRÈPES

2019-04-27 16:33

O Departamento de Francés organizou para o día 26 de abril un taller de crêpes para o alumnado de 2º de ESO, da man do crepero profesional Jérémy co seu camión de comida "La Marinière".

Máis fotos no enlace: FOTOS

INTERCAMBIO DE POSTAIS

2019-02-08 19:56
O alumnado de 1º e 2ºESO participa nun intercambio de correspondencia organizado polas profesoras de Francés do noso centro e unha profesora de español no Collège Albert Camus de Briare (a 1h de París), ex-alumna do IES Pino Manso, Patricia González Almeida.
No primeiro trimestre os noso alumnado confeccionou unhas fermosas postais no marco dunha actividade proposta polo profesor de Plástica, Juan Carlos Lago Bravo, e estas foron completadas con textiños en francés traballados nas aulas para seren enviadas aos novos corresponsais franceses Aquí tendes aos nenos felices e moi ilusionados coas súas postais redactadas en castelán polos rapaces franceses que llas enviaron.
No segundo trimestre continuaremos cos intercambios!

Podedes ver máis imaxes no seguiente enlace: