EXPOSICIÓNS DO TALLER DE FRANCÉS DE 1º DE BACHARELATO

2018-12-19 17:14

O alumnado do Taller de francés de 1º de Bac realizou exposicións ao longo de todo o trimestre. Proxectan vídeos dirixidos, concebidos e guionizados por eles, en grupo ou individualmente, na biblioteca narrando en francés informacións de Rexión Parisina, Bretaña, Normadía, Occitanía, Ródano-Alpes, Alsacia e Lorena.
Como broche final, levan unha mostra culinaria típica da rexión que lles tocou explicar para compartir e degustar cos seus compañeiros pratos rexionais representativos da xeografía francesa.

DEPARTAMENTO DE FRANCÉS 18/19

María Lourdes Manteiga Gorgal

Monique Otero López, xefa do departamento

UN ENSINO BASEADO EN TAREFAS. DEPARTAMENTO DE FRANCÉS 2017

Proyecto audiovisual (cortometraje: recreación escenas célebres cine francófono)

Taller Francés Práctico (1ºBAC A/B/C IES Pino Manso 2017)

Alicia Louzán, Bruna Alves, Ander Rivero.

Proyecto audiovisual (videoclip musical: voz original)

Taller Fancés Práctico (1ºBAC A/B/C IES Pino Manso 2017)

Ana Méndez, Hugo Pérez, Antía del Valle Cendón, Carla Leins.

Proyecto audiovisual (videoclip musical: música, danza y canto originales)

Taller Fancés Práctico (1ºBAC A/B/C IES Pino Manso 2017)

Silvia Avalle, Marta Cedeira, Xoel Gómez.

Proyecto interdisciplinar de Centro 2017 "El Arte",trabajo plástico a través de mapas conceptuales. Alumnos de 1ºBAC A/B/C - sobre puntos gramaticales y vocabulario de la lengua francesa. Depto. Francés IES Pino Manso.

FESTIVAL DA FRANCOPHONIE 2017

2017-05-09 08:45

O alumnado de francés de 3º e 4º ESO, acompañados polas profesoras, Lourdes Manteiga e Monique Otero, desprazouse a Vilanova de Arousa para asistir a unha xornada festiva no pavillón multiusos, onde se reuniron alumnos e alumnas de toda Galicia.

DEPARTAMENTO DE FRANCÉS

Monique Otero López, Xefa de Departamento

Lourdes Manteiga Gorgal

TALLER DE FRANCÉS. 3º Trimestre 2018

A profesora Monique Otero desenvolve a materia de "Taller práctico de francés" mediante a aprendizaxe por tarefas.

Algunhas da realizadas no terceiro trimestre pódelas ver facendo clic AQUÍ