FP Básica

FINANZAS PARA MORTAIS

O mércores 10 de febreiro o alumnado de FP Básica asistiu á primeira sesión do programa “Finanzas para Mortais”, enmarcado dentro do Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Universidade e a Fundación da Universidade de Cantabria para o estudo e a investigación do sector financeiro (UCEIF) e o Banco Santander S.A. O mércores 24 de febreiro asistirán á segunda sesión.

Esta convocatoria ten por obxecto fomentar o emprendemento e a cultura financeira no sistema educativo non universitario como motores da innovación, a competitividade e o crecemento da economía. Esta actuación está encadrada no Plan de Emprendemento no Sistema Educativo Eduemprende.

CHARLA LESIÓNS MEDULARES

O alumnado de FP Básica asistiu o 5 de febreiro a unha charla sobre Lesións Medulares, da asociación AESLEME.

SAÍDA FP BÁSICA

2019-05-03 13:09

O departamento de Xeografía e Historia, xunto con Orientación, organizou unha saída didáctica para que o alumnado de 1º de FP Básica coñecera o patrimonio arquitectónico do Porriño, e en particular a obra do arquitecto Antonio Palacios. Visitaron o parque Gonzalo Ordóñez, a Botica Nova e a fonte do Cristo, rematando o percorrido no Concello, onde foron recibidos pola Concelleira de Educación e pola Alcaldesa. No concello puideron ver debuxos orixinais de Antonio Palacios.

GAÑADORES ESCAPE ROOM

2019-03-12 13:44

O grupo gañador da ESCAPE ROOM deseñada polo equipo da biblioteca para celebrar o Día de Rosalía é.....

2º FP

Noraboa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En segundo lugar clasificouse 4º ESO A e en terceiro lugar 1º ESO A.

FORMACIÓN PROFESIONAL INNOVA 2017

2017-05-11 08:45

O alumnado de Formación Profesional Básica asistirá na Cidade da Cultura de Santiago a unhas xornadas de emprendemento, acompañados polo profesor Ignacio Maceda. Poderán ver distintos proxectos de innovación desenvoltos nos centros de formación profesional, en colaboración con empresas e institucións. Estes proxectos serán presentados polo alumnado e profesorado participante nos mesmos a través de diferentes demostracións e actividades interactivas.