Actividades complementarias e extraescolares

PREMIOS ENTROIDO

Aquí tedes algunhas fotos da celebración do Entroido no Pino Manso. Dende aquí agradecemos a participación do alumnado e do profesorado que se animou a disfrazarse, a bailar, a cantar unha copla ou a facer unha pequena representación teatral.

Os premios foron asignados polo noso xurado do seguinte xeito:

Mellor comparsa relacionada con tema anual do centro: 1º ESO B

Comparsa máis numerosa relacionada con tema anual do centro: 1º ESO A

Mellor coreografía ou espectáculo: 1º BAC

Mellor copla: 2º BAC

Porta de aula mellor decorada: 1º ESO D

Mellor disfrace ou actuación: Rubén Silva

Noraboa!!!!!!

ENTROIDO 2020

Mañá venres teremos a festa do Entroido no instituto.

O tema anual do centro, R que R, Reduce, Reutiliza, Recicla, será o fío condutor do evento.

Nesta ocasión engadimos ás distintas categorías do concurso a decoración das portas das aulas. E temos resultados ben vistosos:

Nocións básicas sobre RCP

De novo visitounos persoal da UCI do Álvaro Cunqueiro para dar ao alumnado (esta vez de 4º de Eso e de 1º de Bacharelato) nocións básicas sobre reanimación cardiopulmonar.

Agradecemos de novo á ANPA a organización da actividade.

CINE CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O martes 21 de xaneiro comezamos co proxecto O CINE COMO FERRAMENTA PARA A PREVENCIÓN E SENSIBILIZACIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO NOS CENTROS EDUCATIVOS, do Concello do Porriño. Participa o alumnado de 3º e 4º de ESO.

TOWANDA REBELS

O martes 19 de novembro alumnado de 3º e 4º de ESO asistiu á xornada inicial do programa do Concello do Porriño O CINE COMO FERRAMENTA PARA A PREVENCIÓN E SENSIBILIZACIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO NOS CENTROS EDUCATIVOS. As Towanda Rebels, activistas feministas, conduciron esta xornada inicial celebrado no Círculo Recreativo Cultural.