Erasmus + Movilidad de personal de Educación Escolar ( KA101) 2014

Erasmus +" Movilidad de personal de Educación Escolar "( KA101)

O IES Monte Castelo participa nun proxecto europeo dentro do Programa Erasmus + na convocatoria 2014. Dentro da acción clave 1 de "Movilidad de las personas por motivos de aprendizaje"  participamos no tipo de acción "Movilidad de personal de Educación Escolar" (KA101)

O noso proxecto no curso 2014-15 titulase "Plan para la mejora de la calidad en las movilidades de alumnado de larga duración" entre o IES Monte Castelo e o centro checo Gymnazium Praha 10. O número do proyecto é: 2014-1-ES01-KA101-002822

Mª Inés García Seijo e Amalia Soto Presas son as docentes que participan neste proxecto. Viaxarán a Praga do 15 ao 25 de febreiro para participar en actividades lectivas, reunións con docentes e actividades complementarias no centro Gymnazium Praha 10 da República Checa.

Dentro deste mesmo proxecto, no IES Monte Castelo recibimos a Jindriska Dufkova e Monika Cerná, profesoras procedentes do Gymnazium Praha 10,  que estiveron realizando un periodo de observación profesional no noso centro do 21 de abril ao 5 de maio e comparando o sistema educativo español e o checo.

KA101- Praga prensa.pdf579.31 KB