Concurso Parlamento Xove 2013

O tema á debatir nesta edición é : ¿ Está a servir a crise econômica global para que a xuventude tome conciencia dun consumo responsable ?

Na 1ª edición acompañados polo profesor de filosofía José Manuel Rubal Saavedra  participaron os seguintes alumnos:

-Susana Valle

-Ana López

-Lara de la Huerga

-Jhony Fernández

Foto da entrega de diplomas

Na 2ª edición que foi o venres 1 e sábado 2 de marzo, acompañados pola profesora de filosofía Amalia Soto, participarán os seguintes alumnos de 2º de bacharelato:

-Valeria Berrutti Rocha Pitta

-Nuno García Pico

-José Manuel Vidal Arboiro

-Ana Uría Moreda

Os nosos alumnos quedaron novenos neste concurso sendo elixidos finalistas os oito primeiros. ¡¡¡Noraboa!!