You are herecontent / INCORPORACIÓN ALUMNADO 2º BAC E 2º CICLO MEDIO. PROTOCOLO E HORARIO

INCORPORACIÓN ALUMNADO 2º BAC E 2º CICLO MEDIO. PROTOCOLO E HORARIO

Publicada, por parte da Consellería de Educación, a resolución que recolle a reincorporación do alumnado de 2º BAC e 2º CM as clases presenciais, publicamos o horario das clases de 2º BAC A e B (o horario de 2CM publicarase o luns) e o protocolo e normativa destes días.

AS CLASES INICIARANSE O MARTES DÍA 26 AS 8:40H

Non entra en funcionamento o servizo de transporte escolar polo que o alumnado terá que achegarse ao centro polo seus medios.

Para poder organizar o centro e asegurar o cumprimento das distancias de seguridade e medidas de protección TODO O ALUMNADO TERÁ QUE CUBRIR UNHA ENQUISA SEMANAL SOBRE A ASISTENCIA A CLASE que se enlaza a continuación.

-LIGAZÓN Á ENQUISA SOBRE A ASISTENCIA ÁS CLASES. obrigatorio cubrila antes do luns as 10:00h

-LIGAZÓN HORARIO 2º BAC A e B

-LIGAZÓN AOS PROTOCOLOS E NORMATIVA