You are herecontent / INSTRUCIÓNS DO 27 DE ABRIL

INSTRUCIÓNS DO 27 DE ABRIL

Estimadas familias,

como xa saberedes, o pasado 27 de abril a Consellería de Eduación publicou as instrucións a seguir para o curso 2019/20. Son moitos os axustes que temos que facer agora o profesorado e departamentos en cando as programacións e criterios de avaliación, polo que ata a vindeira semana non publicaremos as modificacións realizadas. Mentras deixamos un breve resumo dalgúns puntos que recollen estas instrucións:

• Flexibilizaranse criterios de promoción e titulación para evitar que a situación actual perxudique ó alumnado

• Para acadar a nota final teranse en conta as notas de 1º e da 2º avaliación, avaliación actual para recuperar, reforzar e avanzar contidos mínimos imprescindibles.

• A nota do terceiro trimestre solo poderá ser tida en conta para subir nota.

• A avaliación de setembro sigue operativa.

• As materias que non se aproben este curso se levarán como materias pendentes para o curso 2020-21.

• Polo tanto, todo aquel alumnado que teña suspensas 1º e 2º avaliación que aproveite este tempo para recuperar o máximo posilbe.

En canto teñamos máis concreción publicarémola na páxina wed do centro.