You are herecontent / Táboa Periódica interactiva en galego realizada polo Dep de Física e Química coa participación do alumnado

Tendo en conta que a UNESCO declarou o ano 2019 como ano intrenacional da táboa periódica ao cumplírense 150 anos desde Mendeleev publicase a súa famosa clasificación períódica, o dep de Física e Química decidiu facer unha pequena contribución a este evento elaborando unha táboa periódica interactiva online en galego na que participase o alumnado. Para elo dividimos os elementos da táboa periódica entre o alumnado de 2º ESO, 4º ESO e FP Básica. Cada un deles, mediante un formulario creado na páxina do instituto, subiu o seu traballo (cun guión acordado polo departamento) sobre o elemento que lle tocou.
Unha das plataformas online que permite realizar unha tarefa deste tipo de xeito gratuito é "Genially". Mediante unha conta compartida entre os membros do departamento procedeuse ao deseño da táboa e a revisión, edición e maquetación do contido enviado polo alumnado sobre cada elemento. O proceso levou máis tempo do programado, polo que a publicación é "in extremis", xusto no remate do curso! pero pensamos que mereceu a pena e o no departamemo estamos moi contentos co resultado final.